..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ معافیت مالیاتی کارمندان ادارات دولتی شاغل در محدوده منطقه انزلی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

معافیت مالیاتی کارمندان ادارات دولتی شاغل در محدوده منطقه انزلی

امین افقی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: با توجه به اجرای این قانون در سایر مناطق آزاد کشور، با همکاری نهادهای ذی ربط، کارمندان دولتی شاغل در محدوده منطقه نیز می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

مدیریت روابط عمومی منطقه ازاد انزلی درخصوص دلائل اجرای این طرح گفت: اجرای مزایای قانونی مناطق آزاد در این منطقه و بهره مندی شاغلان بخش های دولتی فعال در محدوده منطقه از معافیت مالیاتی که به یقین موجبات افزایش انگیزه و میزان حضور نیروهای متخصص و مجرب در این منطقه می شود از مهمترین اهداف اجرای آن است.

وی اظهارداشت: مدیران و کارشناسان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آماده ارائه اطلاعات لازم به مدیران و مسئولان نهادهای حاضر در محدوده منطقه برای چگونگی استفاده کارمندان مجموعه های ذی ربط از معافیت مالیاتی هستند.

افقی ادامه داد: منطقه آزاد انزلی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ هکتار دارای ۱۴ روستا باجمعیت ۱۶ هزار نفر است که اداره کل بنادر و دریانوردی، حوزه نظارت گمرکات، شهرک صنعتی، مدارس آموزش و پرورش، واحدهای بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان، دهیاری ها، شبکه های بهداشت و سایر نهادهای استان در محدوده این منطقه مشغول به ارائه خدمات هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 مرداد 1403