..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ به روز باشید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

 

 استراتژی های یک شرکت یا سازمان همیشه وابسته به متغییرهای گوناگون است بنابراین استراتژی ها همیشه نباید یک مدل باشند گاهی اوقات باید تغییری در نگرش و اهدافمان بدهیم و این ارتباط مستقیم با پیشرفت و توسعه ی کار خواهد داشت.

 

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر به روز بودن در تجارت یعنی استفاده از ایده های جدید، استراتژی ها و بیزینس پلن های جدید و هر چیزی که میتواند شما را در نوع خود بهترین کند. کار باید به روز باشد همانطور که یک علم پیشرفت میکند کار نیز وابسته به علمی که بر پایه آن صورت گرفته پیشرفت میکند.

 

برای پیشرفت در کار باید علم خود را در آن کار زیاد کنید به این معنا که تجارت شما هر چیزی که باشد با به روز شدن در دنیا میتواند پیشرفت کند همیشه مطالب جدیدی برای یادگرفتن وجود دارد و همیشه مهارت های جدیدی برای پیشبرد کار نیاز است یادگیری هر روز شما به به روز بودن شما در کار کمک میکند. به روز بودن تنها استفاده از ابزارهای پیشرفته نیست بلکه برای به روز بودن باید رقبا خود را بشناسید رقبای شما از چه روش هایی در کار استفاده میکنند شما باید هر روز به دنبال یک روش جدید برای جلو زدن از رقبا یاد بگیرید پس به روز بودن در کر و تجارت یعنی یادگیری و افزایش معلومات کاری.

 

در دنیای آنلاین هر روز میتوانید یک مطلب جدید را در حیطه ی کاری تان بیاموزید و برنامه ریزی های جدیدی برای رسیدن به اهداف خود طراحی کنید اطلاعات کاری مرتبط با تجارتی که دارید برای شما سودمند خواهد بود هر لحظه ممکن است نیاز مشتری به سمت محصول جدیدی سوق پیدا کند یا تکنولوژی ابزاری را معرفی کند که برای استفاده در کار مناسب باشد بنابراین اولین گام در به روز بودن آگاهی است باید آگاهی تیم کاری و کارفرما بالا باشد و میل به یادگیری مطالب جدید در آن ها بیشتر باشد.

 

مهم نیست که تجارت شما در چه زمینه ای فعالیت میکند مهم این است که در نوع خود بهترین باشید وقتی که از جدیدترین اطلاعات و ابزارهای کاری استفاده کنید میتوانید در میدان رقابت موفق شوید. سرمایه گذاری شما چه در سطح کلان چه در سطح خرد برای ارتباط با دنیای واقعی باید از مطالب جدید بهره بگیرد چون نیاز افراد هر روز تغییر میکند و همه به دنبال جدیدترین راه ها برای سودآوری و راحت کردن کار و شغل هستند همانطور که در طول زندگی نیازهای افراد متفاوت میشود کار نیز نیاز به احتیاجات گوناگونی وابسته است.

 

از نیاز مشتری خود آگاه باشید باید محصولات خود را به همان نسبت نیاز مشتری جدید کنید به روز بودن همیشگی است یعنی شما باید هر روز مطابق با شیوه های جدیدی که در تجارت به کار میرود هم قدم باشید. تجارت هایی که در زمینه ی بین المللی فعالیت میکنند بیشتر اهمیت به روز بودن را درک میکنند چون آنها برای کار در سطوح مختلف باید از شیوه های جدید آگاه باشند و مطالعه داشته باشند.

 

خیلی از کارآفرینان هم در همان ابتدای مسیر از اهمیت به روز بودن آگاه هستند و تفاوتی هم ندارد که در ه حوزه ای مشغول هستند حتی ساده ترین کارها و با سرمایه اندک هم نیاز به به روز بودن دارد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 8 اردیبهشت 1403