..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ خدمات جدید در کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

خدمات جدید در کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مهندس محمدعلی جنانی با اعلام این مطلب گفت:‌ پرداخت هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، انجام امور مربوط به بیمه اختیاری، بازرسی از وضعیت حیات و ممات مستمری‌بگیران، تشکیل پرونده مطالباتی کارگاه‌ها و بازرسی از دفاتر حقوقی از خدمات جدیدی است که به زودی در کارگزاری‌های تأمین کشور اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد برون‌سپاری خدمات می‌تواند مشکلات تأمین‌اجتماعی را تا حدود زیادی برطرف کند، افزود: در مقایسه با ایجاد شعب جدید، هزینه مربوط به توسعه کارگزاری‌ها بسیار کمتر است و ارائه خدمات در کارگزاری‌ها افزایش قابل‌توجه رضایتمندی بیمه‌شدگان را نیز به دنبال دارد.
جنانی با بیان اینکه توسعه کمی کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی در کشور را از راهبردی اصلی این سازمان است، اظهار داشت:‌ مجوز ایجاد ۴۰ کارگزاری در کشور در ۲۴ استان کشور از هیأت‌مدیره اخذ شده که اولویت انتخاب مناطق براساس میزان مراجعین، محرومیت منطقه، نبود کارگزاری در استان، ازدحام و محدودیت فیزیکی شعب انجام گرفته است.
وی همچنین از فعالیت مجدد کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی ۲۵ و ۱۷ در تهران خبر داد.
جنانی با تأکید بر اینکه به منظور افزایش منابع و سهولت دسترسی بیمه‌شدگان، کارگزاری‌ها ایجاد می‌شود، گفت: کارگزاری‌ها به دنبال کشف منابع جدید و کاهش مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی هستند.
وی توسعه کمی، توجه به رابطه هزینه – فایده، اصلاح تعرفه‌های کارگزاری، واگذاری امور میدانی به کارگزاری‌ها را از راهبردهای اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش کارگزاری‌ها عنوان کرد.
وی تصریح کرد: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون نظام جامع رفاه اجتماعی، سازمان‌های دارای تصدی‌گری مکلف به برون‌سپاری ۲۰ درصد از خدمات خود هستند و تأمین‌اجتماعی نیز به عنوان یک الزام قانونی مکلف به اجرای آن است.
وی با اشاره به فعالیت ۱۳۷ کارگزاری تأمین‌اجتماعی در کشور خاطرنشان کرد: در یک سال به طور متوسط کارگزاری‌ها پاسخگویی به ۴۰ میلیون بار مراجعه را انجام می‌دهند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403