..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ راز وب سایت های پر بازدید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

1-محتوی به روز: کاربران همیشه به دنبال مطالب مورد علاقه خود هستند مثلا اگر در زمینه ی تبلیغات و محصولات وب سایتی دارید باید روزانه آن را به روز کنید تا کاربران هم روزانه پیگیر محتوی وب سایت شما باشند مثلا مطالب قدیمی تر همیشه باید آرشیو بندی بشوند و اولویت با مطالب جدیدتر باشد. چون مخاطب با دیدن تاریخ درج مطالب  تصمیم میگیرد که مطلب را بخواند بنابراین همیشه مطالب خود را به روز کنید.

 

2-فرمت نوشتاری جذاب: سعی کنید برای جذب مخاطب از فونت های ساده و کسل کننده استفاده نکنید استفاده از فونت های فانتزی و متنوع باعث جلب توجه میشود همچنین سعی کنید از رنگ های مختلف برای جذابیت بیشتر استفاده کنید انیمشنها نیز باعث جذابیت وب سایت میشود و آن را از یکنواختی بیرون می آورد.

 

3-استفاده از مطالب مرتبط: مطالب وب سایت شما با عنوان سایت شما باید مرتبط باشد اگر در زمینه ی تکنولوژی، آموزش، هنر، مطبوعات و… فعالیت میکنید باید در همان زمینه ها مطلب گذاری کنید و همیشه هم سعی کنید به روز ترین خبرها را در حوزه ی تجارت و فعالیت خود روی وب سایت قرار دهید چون مخاطبی که به وب سایت شما مراجعه میکند میخواهد مطالب مورد نظرش را بخواند بنابراین همیشه سعی کنید مرتبط با موضوع کاری یا وب سایت تان مطالب بگذارید.

 

4-وب سایت را خودتان بازدید کنید: همیشه به عنوان یک کاربر وارد وب سایت خود شوید و از دید یک کاربر به آن بنگرید نقاط قوت و ضعف آن را پیدا کنید مثلا برخی از وب سایت ها صفحه آرایی زیباتری دارند یا مثلا برخی وب سایت ها از طریق گوشی ها و تبلت ها به راحتی قابل دسترس نیستند بنابراین اگر مثل یک کاربر وارد وب سایت تان شوید بهتر میتوانید نقاط مثبت و منفی آن را پیدا کنید.

 

5-دسترسی آسان به مطالب: وجود لینکهای سالم و دسترسی راحت تر به آن ها جزء امتیازهای یک وب سایت محسوب میشود اینکه کاربر برای دسترسی به یک مطلب لازم نباشد که لینک های پی در پی را دنبال کند تا به مطلب مورد نظر برسد این ها همه جزء نکات مثبت یک وب سایت خواهد بود که کاربر سریع مطلب مورد نظرش را بخواند و در کمترین زمان بیشترین استفاده را از محتوی وب سایت شما داشته باشد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرس بی‌کار، خواب تایم‏شیت می‌‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 8 اردیبهشت 1403