..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ سخت کوشی در کنار استفاده از فرصت ها لازمه ی موفقیت

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

سخت کوشی در کنار استفاده از فرصت ها لازمه ی موفقیت

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر برای موفق شدن در کار و شغل همیشه استراتژی ها و تکنیک های خیلی ساده هم میتوانند کمک کنند تا به موفقیت نزدیک شویم. مثلا

 

مثبت اندیشی
خوب گوش دادن
کمک به دیگران
اهمیت دادن به خود
دید وسیع در کار

میتوانند در کنار سخت کوشی شانس شما را برای موفقیت افزایش دهند اما چگونه باید از این راه کارها استفاده کنیم؟
مثبت اندیشی همیشه عامل خوبی برای رسیدن به موفقیت بوده است حتی اطرافیان شما هم از این ویژگی در شما بسیار خوشحال میشوند چون همیشه افرادی که مثبت اندیش هستند و کارهای شان هم روی روال و مثبت بودن پیش میرود اطرافیانی هم با همین خصوصیات خواهند داشت کا گرایش های مثبت را با آنها به اشتراک میگذارند اما معنای مثبت اندیشی در کنار امید داشتن به آینده به معنای تشکر و قدر دانی نیز هست.

قدر دانی ساده  شما از کسانی که تجربیات شان را در اختیارتان قرار میدهند باعث میشود که شما نسبت به این تجربیات و استفاده از آن مثبت عمل کنید بنابراین سعی کنید کمتر با افرادی که ناامید هستند و منفی بافی میکنند در ارتباط باشید.
خوب گوش دادن را تمرین کنید به صحبتها و گفت و گو هایی که در طول روز دارید خوب گوش کنید چون ممکن است در میان همین گفت گوهایی که در طول روز دارید راه حل های مناسبی هم برای حل مشکلاتتان پیدا کنید.
کمک به دیگران را فراموش نکنید همیشه مشاغل کوچک میتوانند به مشاغل بزرگ کمک کنند و مشاغل بزرگ هم فرصت های پیشرفت و توسعه را برای آنها فراهم می آورند بنابراین هیچ گاه از کمک به دیگران دریغ نکنید چون مشاغل بزرگ هم تجربیات خوبی دارند که میتوانند در اختیار شما بگذارند.

افرادی که دید وسیعی در کار دارند هیچ گاه وظایف و کارهای کوچک را بی اهمیت تلقی نمیکنند اگر بتوانید برای خودتان و برنامه های کاری تان ارزش قائل شوید میتوانید به دیگران کمک کنید و آنها هم برای شما ارزشمند باشند. اهمیت دادن به خود یعنی پذیرفتن نقص ها در کار و تلاش هرچه بیشتر برای برطرف کردن آن وقتی شما به خودتان و اهداف تان اهمیت میدهید نهایت تلاش خود را میکنید تا از فرصتها به نحو احسن استفاده کنید و هیچ گاه هم شکست شما را ناامید نمیکند.

سعی کنید دیدتان نسبت به کار وسیع تر از قبل باشد و تمرکز روی اهداف بیشتر از قبل باشد اگر دائما به چیزهای بی اهمیت یا کم و کاستی ها در کار توجه کنید دیگر فرصتی برای دست پیدا کردن به فرصت های خوب کاری نخواهید داشت و کمتر این فرصت ها را میبینید. سعی کنید بیشتر تمرکز خود را روی اهداف کاری قرار دهید تا از فرصتها به نحو احسن استفاده کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

براي يك ناحسابرس، در جامعه رو نمي‌‏بندن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403