..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ فراخوان سازمان بورس در مورد مقررات و فرایند افشا ناشران

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

فراخوان سازمان بورس در مورد مقررات و فرایند افشا ناشران


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، ناشران پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، و ثبت‌ شده نزد سازمان، کانون‌ها، نهادهای مالی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه، مؤسسات حسابرسی و حسابرسان معتمد سازمان و کلیه کارشناسان و فعالان بازار سرمایه درخصوص مقررات و فرایند افشا ناشران مخاطبان این فراخوان هستند.

محمدرضا عربی در این نامه قید کرده در راستای ارتقای شفافیت ‌اطلاعات، حمایت از حقوق سهامداران و سرمایه‌گذاران و توسعه بازار شفاف، منصفانه و کارای اوراق بهادار، سازمان بورس در نظر دارد نسبت به بررسی و به‌روزآوری مقررات و فرآیندهای اجرایی”افشا و انتشار اطلاعات ناشران” اقدام کند.

بر این اساس، مخاطبان این فراخوان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را، حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری به این سازمان ارسال کنند.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس در خصوص محورهای نظرات و پیشنهادات ابراز داشت: نوع، محتوا و کیفیت اطلاعات مورد افشا؛ زمان‌بندی و به‌موقع‌بودن افشای اطلاعات؛ ملاحظات صنایع و شرکت‌های خاص در نحوه و شرایط افشا؛ افشای اطلاعات متناسب با نوسانات قیمت سهام و فرآیندهای شفاف‌سازی اطلاعات؛ جلوگیری و مقابله با افشای اطلاعات گمراه‌کننده، ضمانت‌های اجرایی درخصوص ارتقای افشا؛ کاهش زمان توقف نمادهای معاملاتی از طریق بهبود فرآیندهای افشای اطلاعات، محورهای مورد نظر هستند.

دکتر عربی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند نظرات خود را از طریق سایت کدال، ارسال به سازمان بورس، ارسال به ایمیل Nazarat@seo.ir یا از طریق شماره فکس ۸۸۶۷۹۵۲۶ منعکس کنند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

براي يك ناحسابرس، در جامعه رو نمي‌‏بندن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403