..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چطور میزان فروش محصول را پیش بینی کنیم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چطور میزان فروش محصول را پیش بینی کنیم؟

 

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر بازار هدف به عوامل مختلفی وابسته است تا بتواند محصول را به خوبی به فروش برساند میزان کشش بازار و البته رقبای شما در بازار هم اهمیت زیادی در فروش محصولات مختلف دارد. اما بیش از هر چیزی باید کیفیت محصول خود را در نظر بگیرید استاندارد سازی قیمت ها ممکن است در نظر خریدار عامل مهمی باشد اما کیفیت همیشه حرف او میزند و چون ممکن است مشابه محصول شما در بازار باشد باید روی کیفیت برنامه ریزی کنید.

 

پیش بینی هایی که معمولا توسط تولید کنندگان برای میزان فروش یک محصول انجام میگیرید به خیلی از عوامل بستگی دارد اما به طور کلی تحقیقاتی که در زمینه ی فروش انجام میشود به هزینه ها و درآمدهای خانوار، سن افراد، جنس، کشش منطقه ی و جمعیت محله های مختلف بستگی دارد. در شهرهای پرجمعیت کالاهای زیاد تری خریداری میشوند یا مثلا جوانان بیشتر به دنبال کالاهای فانتزی و لوکس هستند بنابراین اینگونه عوامل باید همیشه مد نظر تولید کنندگان باشد.

 

فراموش نکنید که اگر بازار به محصول شما نیاز دارد لزوما نیاید افراد از محصول شما خریداری کنند چون به میزان زیادی تنوع قیمت در بازار است و افراد با توجه به بودجه ای که دارند خرید میکنند بنابراین دقت در استراتژی های قیمت گذاری مخصوصا برای محصولی که اولین بار به بازار معرفی میشود اهمیت زیادی دارد.

 

تحقیقات بازار میتواند به کمک تولید کنندگان و صاحبان برندها بیاید چون در این تحقیقات آمارگر واسطه ای بین فروشنده و خریدار است و در واقع پل ارتباطی است که میتواند دیدگاه های مختلف را در مورد یک محصول بیان کند و این که اقشار گوناگون چه میزان رضایت از محصول دارند؟ روند خرید آنها از محصول شما به چه میزان است؟

 

چه میزان در تولید محصول خلاقیت دارید؟ چه میزان تبلیغات انجام میدهید؟ مزیت کالای شما نسبت به کالاهای دیگر چیست؟ اینها تمام عوامل موثری است که به شما کمک میکند با بهبود کالای تولید شده سهم بیشتری از بازار با به خود اختصاص دهید.

 

از تجربیات قبلی در زمینه ی فروش محصولات تان استفاده کنید تجربه بسیار به شما کمک خواهد کرد با توجه به متغییر بودن بازار و افزایش رقبا شما بهتر از قبل میتوانید پیش بینی میزان فروش را داشته باشید. سود واقعی در این است که میزان رضایت مصرف کننده بالا باشد حتی اگر به میزان کمتر از آنچه که توقع دارید محصولات شما خریداری شود مطمئن باشید رد صورت داشتن کیفیت کافی در تولید حتما طرفداران محصولات شما بیش از قبل خواهند بود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

کار در سازمان (حسابرسی) و ما گرد جهان می‌‏گردیم!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403