..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چه زمانی باید تصمیمات جدید کاری گرفت؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چه زمانی باید تصمیمات جدید کاری گرفت؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر نشانه هایی در کار باعث میشوند تا شما احساس کنید در طی مدت زمانی هیچ گونه پیشرفت نداشتید یا عدم برنامه ریزی صحیح باعث شده است که نتوانید مثل قبل فعال باشید و میزان درآمدتان هم کاهش یافته تمام اینها نشان از وجود ایرادهای کاری است در این زمان باید دست به کار شده و تصمیمات جدیدی برای کارتان بگیرید.

 

هر تصمیم که برای کارتان بگیرید مستقیما روی آینده کسب و کارتان اثر خواهد گذاشت. گاهی اوقات تمام چیزهایی که در یک تجارت نیاز هست وجود دارد اما باز هم تیم کاری چندان موفق نیست در این جا باید ابعاد مختلف کار را بررسی کرد تا اشکال کار مشخص شده و برای آن راه حل پیدا کرد.

 

عدم شناخت صحیح بازار کار مخصوصا برای کارآفرینانی که تازه شروع به فعالیت کردند میتواند باعث بروز افت کاری شود در این زمان باید تصمیم مهم بگیرید مثل استفاده از تجربیات دیگران یا مشاوران کسب و کارهای کوچک میتواند تاثیر مثبت روی کار شما داشته باشد. همچنین باید همیشه در حیطه ی کاری تان به روز باشید مخاطبان خود را بشناسید تجارت موفق شناخت کامل از مشتریان خود خواهد داشت.

 

پاتریک فیتز جرالد مدرس دروس کارآفرینی در دانشگاه پنسیلوانیا معتقد است که در هر صنعتی استانداردهای مشخصی وجود دارد در واقع در هر کاری یک سری استانداردها و چارچوب ها تعریف شده هستند چرخه ی فروش محصولات و درآمد زایی زمانی امکان پذیر است که ای اصول و استانداردها رعایت شود تعادلی که کار به آن نیاز دارد اهمیت دادن به تمام ابعاد آن است.

 

کاهش میزان درآمد باعث بروز مشکلات در کار خواهد شد میزان درآمد زایی هم به روند کاری بستگی دارد زمانی که کار روی اصول و برنامه پیش برود و مدیریت صحیح وجود داشته باشد کارمندان هم دلسوزانه تلاش و فعالیت داشته باشند خروجی مطلوبی حاصل خواهد شد. یک کسب و کار خوب بیش از هر چیزی نیاز به نظم و برنامه ریزی دارد.
رقابت در میان کسب و کارهای مختلف باعث پیشرفت آنها میشود. کاری که در آن رقابت نباشد کسل کننده بوده و از بازار تجارت عقب میماند. هر چقدر که بیشتر رقابت داشته باشید برای مشتریان شناخته شده تر خواهید بود. روی تبلیغات و شناساندن کار و تجارت تان به دیگران برنامه ریزی کنید تا بازخورد بهتری داشته باشید.

 

هیجان از دست رفته را به کار بازگردانید. شور و شوق کار در بین کارمندان اثر مثبت روی روند آنها میگذارد. یک شاخص مهم که هر کاری به آنه نیاز دارد انگیزه است به هر میزان که انگیزه کم شود روند کاری کاهش می یابد پس باید برای این نکته ی مهم تصمیم جدیدی بگیرید راه هایی که باعث افزایش انگیزه در کارمندان میشوند مثل افزایش حقوق یا افزایش مرخصی و… که میتواند به شاد بودن محیط کاری تان کمک کند موثر است.

 

این را فراموش نکنید که کسلی یا فعال بودن افراد مسری است بنابراین سعی کنید مهمترین تصمیم که برای تغییر در کارتان میگیرید تغییر فضای روحی کارمندان و شاد کردن آنها باشد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

زدست این تورم داد و بیداد/ هر آن‌چه دیده بیند دل که می‌‏خواد

نویسم نامه‌‏ای به مرکزی بانک/ بخواهم تا دلار هم گردد آزاد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403