..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چرا در رابطه با نیروی انسانی می بایست از مشاوران مالی اداری استفاده نماییم

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چرا در رابطه با نیروی انسانی می بایست از مشاوران مالی اداری استفاده نماییم

 

گروه شرکت های کاربر به شرکت هایی اطلاق می گردد که نیروی انسانی نقش محوری داشته و علی رغم وجود سامانه و نرم افزار های متعدد ، تعدیل و حذف بخشی از  نیروی انسانی شاغل غیر ممکن می باشد و بعنوان مثال در یک شرکت تولید قطعات خودرو نیروی انسانی در پست های سازمانی مختلف حضور دارد.

گروه شرکت های سرمایه بر به شرکت هایی اطلاق می گردد که نیروی انسانی نقش دارد ولیکن نقش محوری ندارد . مانند شرکت های تولید کننده نوشیدنی و لبنیات که بیشتر ماشین الات در حال انجام فرآیند تولید و حمل و نقل و جابجایی محصولات می باشند .

با توجه به شرایط نیروی انسانی از قبیل : سطح سواد ، سطح تخصص ، جنسیت پرسنل ، سن کارکنان ، ساعات کاری پرسنل و نحوه استقرار ایشان این مشاوران نظام مالی اداری هستند که با دانش و تخصص خود می توانند در موضوعاتی از قبیل ؛ تنظیم قراداد پرسنلی ، تنظیم چارت سازمانی ، تعریف تفصیل استخدامی کارکنان ، نحوه اعطاء مرخصی و ماموریت ، نحوه اعطای پاداش و بهره وری در کنار مدیران سازمانی به افزایش کمی و کیفی راندمان پرسنل کمک نمایند .

در واقع بهره گیری از مشاوران متخصص و با تجربه در حوزه نظام مالی و اداری به شرکت ها کمک می نماید تا در کنار افزایش راندمان کاری از هزینه های احتمالی نیروی انسانی بدور باشند .

عباس زمانی مجری و مشاوردر نظام  مالی اداری

09121833162

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 11 اردیبهشت 1403