..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ استراتژی های جدید بازاریابی در آینده

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

استراتژی های جدید بازاریابی در آینده

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر الگوها و تکنیک های قدیمی در دنیای تجارت اینگونه بود که کسب و کاری محصولی را تولید میکردند و بازاریابان به معرفی محصول پرداخته و مشتریان هم گوش میکردند و محصول در نهایت فروخته میشد. در سال های اخیر تغییراتی در دنیای بازاریابی به وجود آمده است مهمترین آن تعامل دو طرفه بین فروشنده و مشتری بوده است یا مثلا افزایش کانال های ارتباطی برای مشتریان باعث حرکت این روند رو به جلو بوده است.

 

آنچه که بازاریابان بیش از هر چیزی به آن نیاز دارند زمان است. در عرصه ی بازاریابی افراد سعی میکنند در مقابل تغییرات بایستند تا محصول کمتر دستخوش رکورد باشد و در نهایت به فروش برسد اما بیزینس هم به نوعی دارای تغییر و تحول بوده و اتفاقا با تغییر نوسانات اقتصادی دچار تغییر خواهد شد.

 

با وجود تجارت الکترونیک بازاریابی الکترونیک نیز به طبع در کنار این نوع از تجارت رونق گرفته است. خوبی این نوع از تجارت این است که اتلاف وقت نداشته و نظم بهتری نسبت به تجارت سنتی دارد. در دنیای تجاری امروز بیشتر سنگینی کفه ترازو به سمت مشتریان است در هر صورت این مشتری که باید محصول را خریداری کند بنابراین باید تمام منافع برای مشتری در نظر گرفته شود.

 

در دنیای بازاریابی امروز باید دید که مشتریان به چه چیزهایی علاقه بیشتر نشان میدهند؟ در ابتدا یک بازاریاب باید مشتری را خوب بشناسد امروزه بیشتر افراد به دنبال تجهیزاتی میگردند که در زندگی را برایشان راحت تر سازد. ویزیتورهای حضوری باید لحظه به لحظه به این نکته توجه کنند که نیاز مشتری بیش از هر چیزی لازم است تا اقدام به خرید کند.

 

مشتری خود تجربه خرید دارد بنابراین باید واقع بین باشید هر زمان که مشتری از خرید انصراف بدهد حتما تجربیات قبلی باعث شده که او از خرید صرف نظر کند. اما تغییرات کوچک در نوع بازاریابی شما حتما میتواند اثر گذار باشد در این زمینه باید مجرب باشید. فن بیان مناسب بیش از هر چیز لازمه ی یک بازاریابی خوب است.

 

امروزه بازاریابی از حالت قدیمی که بازاریاب باید به دنبال مشتری بگردد اندکی تغییر کرده به این صورت که تبلیغات بهتر و قوی تر مشتری را به سمت بازاریاب و محصولش میکشاند. البته مشتری یابی هم فلسفه ی مربوط به خود را دارد که باز به دلیل الکترونیکی شدن نوع تجارت تبلیغات در بازاریابی استفاده میشود تا مشتری به نوعی احساس تحمیل خرید کالا را نداشته باشد.

 

در حال حاضر هزاران کسب و کار کوچک در اطراف جهان برای آشنایی مشتریان با نوع تجارت و نام برندشان از روش پرسش و پاسخ استفاده میکنند. این نوع از پرسش و پاسخ تحت این عنوان است که “نام فلان برند را شنیده اید؟” در این صورت تجارت های کوچک با معرفی ابتدایی خود به دیگران مشتری را به دنبال خود میکشانند و البته در این راه به خاطر استفاده از استراتژی های جذب و ارزش گذاری برای مشتری موفق میشوند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرسی مفت نمي‌شه، ممیزم دوست نمي‌شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403