..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ افزایش خدمات اینترنتی پست

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

افزایش خدمات اینترنتی پست

 

 

علی اکبر هادوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه گردش مالی خدمت اینترنتی بسیار بالا است اظهار کرد: در زمینه خرید و فروش‌های اینترنتی با بیش از 30 شرکت و 8000 فروشگاه طرف قراراد مستقیم هستیم و محصولات مورد نظر در فروشگاه‌های اینترنتی در مقصد تحویل می‌دهیم.

 

 

وی در رابطه با خرید و فروش‌های اینترنتی توضیح داد:‌ در خرید و فروش‌های اینترنتی هزینه پست و هزینه کالا به حساب فروشگاه اینترنتی مربوطه گذاشته می‌شود و پرداخت‌های بهای محصولات نیز یا به صورت درگاه بانک‌هاست و یا به صورت حضوری توسط ماموران پست وصول می‌شود.

 

او اظهار کرد: سال گذشته شرکت پست به عنوان برترین شرکت با موضوع ارائه خدمت در زمینه IT معرفی شد و سرویس‌هایGate Way و کارت پستال الکترونیکی یکی از گسترده‌ترین خدمت‌های ما در فضای مجازی است.

 

هادوی افزود: هر ساله تعدادی خدمات الکترونیکی جدید در شرکت راه‌اندازی می‌شود که تا دو ماه آینده اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

 

وی در رابطه با سرویس کارت پستال الکترونیکی گفت: متقاضیان از سراسر دنیا می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به آن کارت پستال مورد نظر را سفارش دهند و پس از پرداخت هزینه با پیام دلخواهشان، کارت را به آدرس گیرنده ارسال کنند. در حال حاضر بیش از 150 نوع کارت پستال در این سامانه قرار دارد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

24- وفاداری مدار از مختلسان/ که هر دم با سیاسیون سرایند!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403