..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چرا در کسب درآمد آنلاین موفق نیستیم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چرا در کسب درآمد آنلاین موفق نیستیم؟

به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، امروزه، اینترنت مکانی پر از پول نقد محسوب می شود. بازاریابان آنلاین تلاش می کنند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند، اما تنها 20 درصد از آنها حدود 80 درصد از پول اینترنتی را کسب می کنند. دیگر بازاریابان آنلاین به طور معمول از فعالیت خود ناامید شده و کسب و کار اینترنتی را بدون دستیابی به درآمد و پولی که مد نظر داشتند، ترک کرده و برخی حتی با توجه به هزینه های سنگینی که انجام داده و درآمد چندانی کسب نکرده اند با ضررهای سنگین مواجه می شوند. در ادامه این مطلب برخی از دلایلی که می توانند موجب شکست کسب و کار آنلاین شوند را بررسی می کنیم.

طرز فکر و ذهنیت نادرست درباره کسب درآمد آنلاین

این مساله برای بسیاری از بازاریابان آنلاین که تصور می کنند پول درآوردن از طریق اینترنت آسان است، رخ می دهد. آنها گمان می کنند تنها با در اختیار داشتن یک وب سایت و قرار دادن چند لینک مختلف برای هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه فروش می توانند به آسانی کسب درآمد آنلاین را تجربه کنند. البته کسب و کار آنلاین می تواند گزینه ای ساده و آسان باشد، اما اگر تلقی شما از سادگی آن چیزی است که به آن اشاره شد، جای شگفتی نیست که در نهایت با دست خالی و یا کسب درآمدی اندک به فعالیت آنلاین خود خاتمه دهید.

در حقیقت، کسب و کار آنلاین به نوعی با شیوه های سنتی کسب و کار تفاوتی نداشته و نیازمند صرف زمان و تلاش بسیار و سخت برای کسب موفقیت است. اگرچه آغاز کسب و کارهای آنلاین نسبتا ساده تر بوده و هزینه های کمتری را شامل می شوند، اما این به معنای آن نیست که کسب موفقیت نیز ساده تر از کسب و کارهای سنتی رخ می دهد.

همانند هر کسب و کار دیگری شما نیازمند آگاهی و آشنایی با حوزه مورد علاقه کسب و کار آنلاین خود برای کسب درآمد بوده تا در نهایت به اهداف خود و موفقیت دست یابید. اگر فردی تازه کار در کسب و کار آنلاین محسوب می شوید و یا همچنان شناخت کافی از این حوزه و چگونگی کسب درآمد از آن را ندارید باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید.

به عنوان مثال، ممکن است به کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته یا فروش رابطه ای علاقمند باشید. بر همین اساس، باید درباره حوزه مورد نظر خود پژوهش کرده و راهنمای خوبی در این زمینه کسب کنید. همچنین، می توانید تجربیات افراد موفق در این حوزه را برای پیشگیری از اشتباهاتی که موجب شکست کارآفرینان دیگر شده، مورد توجه قرار دهید.

تلاش برای کسب درآمد آنلاین از طریق روش های رایگان

اگرچه ممکن است برخی کارآفرینان موفق کسب و کار آنلاین خود را بدون سرمایه گذاری های سنگین و یا حتی تقریبا به صورت رایگان به موفقیت رسانده باشند، اما به طور معمول بازاریابان آنلاین نیازمند سرمایه گذاری پول برای کسب پول آنلاین هستند.

اساسی ترین سرمایه گذاری در زمینه کسب و کار آنلاین به دریافت نام دامنه برای وب سایت و خرید برخی ابزارهای مفید مانند ابزار تجزیه و تحلیل کلید واژه باز می گردد. کارآفرین از این طریق می تواند نسبت به حرکت در مسیر درست و کسب موفقیت اطمینان حاصل کند. همچنین، ممکن است برای خرید قالب های آماده وب سایت که از ظاهری حرفه ای برخوردار بوده و یا راهنماهایی برای مراجع و حقوق انحصاری محتوای وب سایت خود مجبور به پرداخت پول باشید.

توجه به تغییر و نادیده گرفتن ترافیک

هیچ کسب و کار آنلاینی بدون برخورداری از ترافیک بازدید مناسب و بالا و یا صفحه فروش هدفمند قادر به کسب موفقیت نیست. بسیاری از بازاریابان آنلاین اشتباه نادیده گرفتن حجم ترافیک بازدید از سایت را مرتکب شده و بیشتر تمرکز خود را بر زیبایی ظاهری و تغییر و ارائه محتوای آن معطوف می کنند تا از این طریق بازدیدکنندگان را به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنند.

تصور کنید بهترین و بزرگترین وب سایت کسب و کار آنلاین را در اختیار داشته، اما از بازدیدکننده کافی برای فروش محصولات خود برخوردار نیستید. آیا در این شرایط می توانید رویاها و اهداف بلندپروازانه خود را محقق سازید؟ در نتیجه، همان گونه که تلاش می کنید تا وب سایتی بی نقص و عالی داشته باشید باید بر افزایش ترافیک بازدید از آن نیز تمرکز کنید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرس بی‌کار، خواب تایم‏شیت می‌‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403