..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ به سایت تخصصی مالی اداری خوش آمدید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

به سایت تخصصی مالی اداری خوش آمدید

نظام مالی اداری بعنوان شاه رگ حیاطی هر مجموعه اعم از سازمان ، اداره ، شرکت و حتی در زندگی خصوصی هر فرد دارای اهمیت فوق العاده بوده و بدون توجه به این امر خطیر یقینا تمام سعی و تلاش های آدمی در تمام عرصه ها به نقطه هدف و یا اهداف غایی نخواهد رسید و یا نمود واقعی را متبلور نخواهد کرد. 

اولین نظام مالی اداری جهان هستی مربوط به ذات اقدس اله می باشد که بکمک این نظام مالی اداری بی عیب و نقص اقدام به مدیریت کلیه کائنات نموده و در نهایت به روز رستاخیز پوشه های عمومی و خصوصی ما انسانها را که  در سیستم حسابداری دقیق بصورت آنلاین و در حین حیات ثبت و طبقه بندی نموده را حسابرسی نموده و در نهایت گزارش ترازنامه و صورت گردش توشه عمر انسان را تنظیم و صورتحساب سود و زیان جامع را در حضور صاحب نفس ، اشخاص ثالث و ذینفعان تصویب می نماید.

همانطور که عنوان شد نظام مالی اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده ، بطوریکه هیچ موفقیتی بدون نظام موصوف هرگز دست یافتنی نخواهد بود. به همین ترتیب بر آن شدیم تا بمنظور ساماندهی و ایجاد نظام مالی اداری در خود مبحث مالی اداری در جهت سهولت دستیابی به نیازمندیهای مالی اداری کلیه همنوعانی که در این زمینه مشغول به تحصیل ، تحقیق ، کار و تلاش می باشند را با راه اندازی سایت تخصصی مالی اداری یاری دهیم.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هر حساب‌‏سازی یه دادگاه‌بازی هم داره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 اردیبهشت 1403