..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تعرفه‌های همراه اول از امروز تغییر کرد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تعرفه‌های همراه اول از امروز تغییر کرد

به گزارش تسنیم، همراه اول از بامداد امروز و به نوعی از تاریخ ۱۳۹۲/۵/۱۵ تعرفه مکالمات خود را تغییر داده و در تعرفه‌های جدید هزینه‌های بین شهری و جابه‌جایی را حذف کرده است.

این اقدام شرکت ارتباطات سیار در راستای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که براساس آن تعرفه پایه مکالمه را برای اپراتورهای کشور برای هر دقیقه مکالمه ۵۱۵ ریال در نظر گرفته و ۲۰ درصد فضای مانور نیز علاوه بر این نرخ کف برای اپراتورهای سیار همچون همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل در نظر گرفته است.

اپراتورها برای اعمال تعرفه‌های مصوب رگولاتوری یا باید نرخ مکالمات سیم کارت‌های دائمی خود را برای هر دقیقه ۵۱۵ ریال یا ۶۱۸ ریال در نظر بگیرد و در نهایت آپشن‌های شهری و بین شهری را از تعرفه‌های فعلی حذف کند.

این بحث چند تعرفه‌ای در حال حاضر تنها برای همراه اول وجود دارد که با اعمال تعرفه‌ای مشخص و واحد، فلت‌سازی به شکل کامل اجرایی می‌شود؛ اما دو اپراتور دیگر پیش از این دارای تعرفه‌های فلت بودند.

تعرفه‌ای هم که براساس مصوبه رگولاتوری برای سیم‌کارت‌های اعتباری در نظر گرفته شده، ۵۰ درصد از تعرفه دائمی است به این ترتیب که اگر نرخ پایه ۵۱۵ ریال باشد، تعرفه دائمی نیز حداکثر باید ۷۷۲ ریال در نظر گرفته شود.

اما موضوع مهمی که تا حال حاضر مشخص نشده، این است که همراه اول هنوز تعرفه‌های جدید را مشخص نکرده است اما از بامداد جاری در حال محاسبه مکالمات براساس تعرفه‌های جدید است.

مشترکانی که امروز همچون روال همیشه از صبح اول وقت گوشی را دست‌شان گرفته‌اند و با خیالی راحت مکالمه می‌کنند، آگاه باشند که در سررسید دوره خود باید دست‌شان را تا عمق بیشتری در جیب کنند.

البته این منوط به این است که طبق اعلام قبلی همراه اول، این تعرفه‌ها از بامداد روز جاری لحاظ شده باشد اما اگر این شرکت تصمیم بگیرد تعرفه‌های جدید را بعد از قطعی شدن در حساب مشترکان خود لحاظ کند، بحثی دیگر است.

اما چیزی که مهم است امروز کمتر با موبایل‌تان مکالمه کنید تا در سر رسید دوره غافل‌گیر نشوید.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از گير حسابرس در اومد، گير ممیز افتاد

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 28 فروردین 1403