..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت مشخصات انبارهای دولتی و خصوصی در سامانه انبارها

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت مشخصات انبارهای دولتی و خصوصی در سامانه انبارها

مهدی ابویی در گفتگو با مهر گفت: بخش‌های خصوصی و دولتی تا ابتدای تیرماه سال جاری برای ثبت و معرفی مشخصات انبارهای تحت پوشش خود در سامانه جامع انبارها از طریق درگاه اطلاعات و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت به نشانی اینترنتی www.behinyab.ir، بخش بنگاه‌ها، فرصت دارند.

 

معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان‌ها و استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: لازم است تمامی صاحبان بخش خصوصی انبار نگهداری کالاها در مهلت مقرر ضمن معرفی و ثبت مشخصات در سامانه جامع اقدام به نصب سیستم سخت افزاری و نرم افزاری این سامانه کنند.

 

وی اظهارداشت: تاکنون صاحبان بیش از ۷۰ هزار انبار نگهداری کالا اعم از بخش‌های دولتی و خصوصی مشخصات انبارهای خود را در این سامانه وارد کرده‌اند.

 

به گفته ابویی سامانه جامع انبارها با هدف صدور الکترونیکی بارنامه و قبض انبار، کنترل و پیشگیری از تحویل، نگهداری و حمل کالاهای قاچاق، جعل و تقلبی و همچنین مدیریت دولت بر موجودی کالاها در انبارها برای تنظیم  واردات بازار در دست تهیه است.

 

معاون پیشگیری و هماهنگی سازمان‌ها و استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد: در مرحله اول تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی نظیر شرکت بازرگانی دولتی و ادارات پشتیبانی امور دام و مدیریت انبارهای عمومی حداکثر تا ابتدای خردادماه سال جاری ضمن معرفی و ثبت مشخصات انبارهای خود در این سامانه با نصب و راه‌اندازی سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سامانه جامع انبارها در تمامی انبارهای تحت پوشش، نسبت به صدور الکترونیکی قبض انبار اقدام کنند.

 

وی افزود: در صورتی‌که  صاحبان انباری اعم از دولتی و خصوصی تا پایان مهلت مقرر نسبت به معرفی و ثبت مشخصات خود اقدام نکنند، هیچ‌گونه کالایی به مقصد این انبارها بارگیری و حمل نخواهد شد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار بی‏کار، خواب تنخواه می‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403