..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ جزئيات تمديد موعد اعزام به خدمت سربازي

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

جزئيات تمديد موعد اعزام به خدمت سربازي

به گزارش مهر،سرهنگ رحمان عليدوست در این باره اظهار داشت: مشمولان غير غايب متقاضي تمديد موعد اعزام باید براي ارائه درخواست خود به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس +10) مراجعه کنند.در اين رابطه حضور شخص مشمول در دفاتر ياد شده الزامي است.
 
وی با بيان اين مطلب كه ارائه درخواست مذكور تنها براي يكبار امكان پذير است،گفت: مشمولاني كه داراي معاذير موجه از قبيل بيماري ،حادثه ديدگي و فوت بستگان درجه يك و…. بوده و به همين سبب توان شركت در موعد تعيين شده براي اعزام به خدمت را ندارند مي توانند با ارائه مدارك و مستندات مربوط به نوع معاذير، به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و از تسهيلات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
 
امعاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی درتشريح شرايط تمديد موعد اعزام به خدمت، گفت: مشمولاني كه به علت بيماري و يا صدمات جسماني وارده ناشي از حوادث و سوانح، قادر به اعزام به خدمت در موعد مقرر نيستند و بيماري و مصدوميت آنان مورد تأييد پزشك معتمد سازمان وظيفه عمومي است و همچنين مشمولاني كه يكي از بستگان درجه يك نسبي و سببي آنها از قبيل همسر فرزند ، پدر ، مادر ، ‌برادر ، خواهر و پدر و مادر همسر فوت کرده باشد از زمان فوت آنان، اعزام مشمول به تعويق مي‌افتد.
 
وي بيان داشت: همچنين مشمولاني كه به علت بروز بلاياي طبيعي مانند سيل، زلزله و يا وقوع حوادث مانند سقوط هواپيما، آتش‌سوزي و …، ‌خود يا يكي از اعضاي درجه يك خانواده آنان از قبيل پدر، مادر، همسر و فرزندبه طور جدي آسيب ديده يا منزل مسكوني آنان بيش از 50 درصد خسارت ديده باشد با ارايه مدارك و مستندات معتبر، موعد اعزام آنان نيز به تعويق مي‌افتد.
 
سرهنگ عليدوست درخصوص ساير واجدين شرايط تمديد موعد اعزام به خدمت، گفت: پذيرفته‌ شدگان قطعي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي (داخل و خارج از كشور) كه زمان ثبت نام و ادامه تحصيل آنان بعد از موعد اعزام باشد، همچنين دارندگان برگ آماده بخدمت به تاريخ‌‌هاي مرداد، شهريور و دي ماه هر سال كه منتظر اعلام نتيجه آزمون‌ مراكز سنجش آموزش عالي هستند، مي توانند از تسهيلات در نظر گرفته در خصوص تعويق موعد اعزام استفاده نمايند.
 
وي در ادامه افزود: ورزشكاران تيم‌هاي ملي با درخواست فدراسيون مربوط جهت اعزام به مسابقات المپيك، جهاني و آسيايي و همچنين مشمولاني كه در حال گذراندن مراحل نهايي گزينش و استخدام در نيروهاي مسلح هستند، در صورت تأييد موضوع از سوي سازمان مربوطه نيز در شمول تمديد موعد اعزام قرار خواهند داشت.
 
معاون احضار و اعزام سازمان وظيفه عمومي در پايان گفت: موعد اعزام به خدمت مشمولان متأهلي كه داراي شرايط خاص از قبيل تولد فرزند، بيماري شديد همسر و فرزند و… هستند و همچنين مشمولاني كه قصد تشرف به حج تمتّع را دارند نيز به تعويق می افتد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

یک حساب راست تو حساباش نیست!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403