..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ حقوق سربازان متاهل افزایش می یابد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

حقوق سربازان متاهل افزایش می یابد

اين مقام مسئول در ادامه گفت: اخيراً شايعاتي مبني بركاهش خدمت سربازي به ۱۸ماه و بعضاً افزايش آن به ۲۴ماه وجود دارد.
 
سردار كمالي در خصوص خدمت سربازي خاطر نشان كرد: مدت خدمت سربازي فعلاً تغييري پيدا نمي كند و همچنان خدمت سربازي ۲۱ماه مي باشد، بدين صورت كه در مناطق عملياتي ۱۸ماه و مناطق محروم و بد آب وهوا ۱۹ماه و براي دستگاه هاي دولتي و يكان هاي حفاظت فيزيكي ۲۱ماه و ساير كاركنان مأمور به دستگاه هاي دولتي ۲۴ماه مي باشد.
 
جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه، شايعات بوجود آمده در ارتباط باخدمت سربازي را تكذيب كرد.
 
وي در ادامه به خانواده ها تأكيد كرد: تنها مرجع اعلام رسمي قوانين و مقررات و اخبار خدمت وظيفه عمومي، ستادكل نيروهاي مسلح و سازمان وظيفه عمومي ناجا مي باشد. لذا خانواده ها به شايعات موجود توجه نداشته باشند.
 
سردار كمالي در خصوص بخشودگي سربازان فراري اظهار داشت: كليه سربازان فراري كه تا پايان سال ۸۶ فراري محسوب مي شوند مورد عفو قرار گرفتند.
 
وي در تشريح اين بخشودگي عنوان كرد: اين عفو و بخشودگي مشروط است به اين كه اين افراد تا پايان شهريور ماه سال ۱۳۹۲ خود را به سازماني كه درآن مشغول به خدمت بوده اند معرفي نمايند. بدون اين كه به مراجع قضايي معرفي و به جرم آنها رسيدگي شود به يكان خدمتي خود مراجعه و مابقي خدمت سربازي را سپري مي كنند.
 
سردار كمالي همچنين عنوان كرد كه مدت خدمت سربازان فراري بخشوده شده بر اساس مدت زمان خدمت سربازي در موقع فرار آنهاست يعني اگر در زمان فرار، مدت خدمتشان ۱۸ماه بوده، همان مدت خدمت را سپري مي كنند.
 
سردار كمالي در ادامه تأكيد كرد: كساني كه سرباز فراري سال ۸۶ به ماقبل هستند اگر از مهر ماه خود را معرفي نمايند شامل اين عفو و بخشودگي نمي شوند و مطابق قانون با آنها به عنوان سربازان فراري رفتار مي شود و براي رسيدگي به جرم آنها ابتدا بايستي به مراجع قضايي معرفي مي شوند و بعد از رسيدگي به جرم آنها به يكان خدمتي معرفي و مابقي خدمت سربازي خود را سپري می کنند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انجمن‌‏های حسابداری هفت دست، بالندگی و ارتقا هیچی

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403