..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ خدمات پستی به مودیان مالیاتی تا پایان تیرماه ارائه خواهد شد.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

خدمات پستی به مودیان مالیاتی تا پایان تیرماه ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل بوداغی در این خصوص افزود: براساس همکاری مشترک پست و سازمان امور مالیاتی کشور، همچون سال های گذشته، مودیان امور مالیاتی می توانند با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور و سامانه مالیاتی مراحل پرونده خود را تکمیل کنند.

وی هدف از ایجاد تعامل میان سازمان امور مالیاتی کشور با پست را سرویس دهی بهینه، دقیق، سریع و با کیفیت برشمرد و افزود: با اجرای این طرح تعاملات حضوری با مودیان مالیاتی حذف و تعاملات الکترونیکی جایگزین خواهد شد.

بوداغی با اشاره به اینکه همکاری دو طرف وارد فاز جدیدی شده که به طورحتم نتایج مثبتی را برای مردم به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: با این کار گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک برداشته می شود.

براساس گزارش دریافتی از شرکت پست جمهوری اسلامی، معاون فنی مدیرعامل شرکت پست گستردگی و پراکندگی واحدهای پستی و امنیت این شبکه را از دلایل اصلی واگذاری خدمت مربوطه به پست عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر تجربه و همکاری موفق پست و سازمان امور مالیاتی کشور در گذشته، گفت: سازمان امور مالیاتی در سال جاری تصمیم به اجرای نخستین مرحله از ساماندهی امور ارایه خدمات الکترونیک به مودیان خود کرد و در این چارچوب مقرر شد با همکاری دفاتر و مراکز پستی خدمات الکترونیکی به مودیان ارایه کند.

معاون فنی پست، سازمان امور مالیاتی را از شرکای خوب پست در انجام خدمات نیابتی برشمرد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان امور مالیاتی پست در شهر تهران و برخی از مراکز استان ها و شهرستان ها، در مراکز امور مالیاتی مستقر و خدمت رسانی می نماید.

بوداغی افزود: این خدمت که به صورت خاص به هموطنان ارایه می شود و واحدهای ارایه کننده خدمات دوره های آموزشی لازم را پیش از شروع طرح فرا گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس این همکاری فرایندهای الکترونیکی از جمله ثبت نام و تشکیل پرونده الکترونیک، تسلیم اظهارنامه الکترونیکی در کلیه منابع مالیاتی، پرداخت الکترونیکی مالیات، تسلیم الکترونیکی فهرست های مالیات حقوق کارکنان، تسلیم الکترونیکی صورت معاملات فصلی، انجام الکترونیکی تمام فرایندهای مالیاتی مشاغل خودرو، دسترسی الکترونیکی به خلاصه پرونده مالیاتی مودیان، ثبت الکترونیکی ،نصب و بهره برداری از صندوق ها نرم افزارهای فروش از طریق پایگاه اینترنتی عملیات الکترونیکی مودیان ارایه می شود.

وی هدف نهایی این خدمات را رضایت مودیان دانست و اظهار امیدواری کرد با گسترش تعامل بین دو سازمان خدمات درخور و مطلوبی به هموطنان ارایه شود.

گفتنی است؛ طرح مالیات بر مشاغل خودرو از اواسط خردادماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شده است.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

استانداردهای ترجمه‌شده رو که دیگه براش هورا نمی‌‏کشن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403