..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ دفتر کارتان را با “فناوری” دیزاین بدهید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

دفتر کارتان را با “فناوری” دیزاین بدهید

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اولین چیزی که مشتریان با ورود به شرکت شما میبینند دکوراسیون و تزیین محیط پیرامون است بنابراین اگر بتوانید به بهترین نحو این دکوراسیون را پیاده سازی کنید حرفه ای تر جلوه کرده و نظر مشتریان را به خود جلب میکنید.

 

 اما چگونه باید با فناوری دفتر کار را دیزاین داد تنها استفاده از عکس و تصاویر نیست بلکه شما باید فضای خود را با تکنولوژی روز طراحی کنید مثلا وجود عکس های دیجیتالی به جای عکس های ساده نیاز از پویایی محیط کار دارد عکس هایی که با به روز ترین دوربین ها گرفته شده استفان سیرر مدیر عامل شرکت  “office snapshop” به کارمندان توصیه میکنید که وقتی شما اطراف خود را به روز کرده و با فناوری های روز دنیا پیش بروید قطعا ذهن شما نیز دچار خلاقیت و نوآوری بیشتری شده و چون در محیطی به روز قرار میگیرید ذهن به ایده های بهتر و جدید تر سوق پیدا میکند.

 

کارفرمایان بهتر است یک کتاب خانه ی کوچک از کتاب هایی که مربوط به کار میشود و یا کتاب های مورد علاقه خود را در آن قرار دهند استفاده از جدیدترین ابزار تکنولوژی در دفتر کار هم برای کارمندان کار را راحت تر میکند و هم جلوه ی بیشتری به محیط کاری خواهد داد.

 

مثلا کامپیوترهای قدیمی و چاپگرهای قدیمی را با نسل جدیدی از لپ تاپ ها و چاپگرها جایگزین کنید چون کامپیوترهای قدیمی با وجود اینکه فضا را اشغال میکنند به دلیل حجم بالایی از سیم و کابلی که دارند باعث میشوند جلوه ی خوبی به محیط کار نداده و به شکلی محیط را قدیمی و به دور از دنیای جدید جلوه بدهد. وقتی که وارد شرکتی میشویم و تمامی وسایل و ابزار حتی لامپ ها و میزهای اداری همه و همه به نوعی از جدیدترین فناوری های روز طراحی شده بیشتر جذب میشویم و در ذهن ما شرکت به نوعی به روز و جدید جلوه میکند اما بالعکس در محیط هایی که وسایل کهنه و قدیمی و اغلب ناسالم مورد استفاده ی کارمندان قرار میگیرد باعث کسلی مشتریان میشود.

 

دقت کنید که دکوراسیون برای جذب مشتریان بسیار مهم است اینکه شما به روز هستید برای مشتریان یا دیگر همکاران تن در حوزه های تجاری دیگر نشان از این دارد که شما با جدیدترین روش ها کار خود را پیش میبرید. سونیا دفنر مدیر عامل شرکت Gensler میگوید: در حال حاضر معماران و دیزاینر ها به شکل دهی جدید و طراحی جدیدی از محیط های کاری میپردازند به گونه ای که محیط کاری یا همان دفتر کار در قالب تجارتی که برای آن فعالیت میشود ساخته و دیزاین داده میشود.

 

استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی و دیزاین محیط کار مثل دوربین های مدار بسته یا پروژکتورهایی که میتوانند پروژه ها و یا موفقیت ها و دستاوردهای شما را به نمایش بگذارند ایده های بسیار خوبی است. یا اینکه قفسه ای از لوح تقدیر و تندیس و هرآنچه که در تجارت خود دریافت کردید و ارزشمند است در محیط کار نظر مشتریان را به خود جلب میکند.

 

بنابراین سعی کنید از فناوری های نوین برای تزیین محیط کاری استفاده کنید ابزارهای قدیم و کهنه را دور ریخته و با دیزاین جدید به ذهن خود اجازه دهید تا با دیدن ابزار جدید به ایده های جدی فکر کند و اینگونه تفکر شما نسبت به تجارتتان تغییر میکند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مردود می‌گیره تا به مشروط راضی شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 30 فروردین 1403