..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ شرکت های دانش بنیان از پرداخت مالیات معاف شدند.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

شرکت های دانش بنیان از پرداخت مالیات معاف شدند.

 

 

 در آمد مشمول مالیات شرکت ها و موسسات دانش بنیان که از فعالیت های تحقیق و توسعه به دست آمده باشد ، به مدت ۱۵ سال از مالیات معاف شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، در اجرای ماده ۲۲ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات موضوع تصویبنامه شماره ۱۴۱۶۰۲/ت ۴۶۵۱۳هـ مورخ ۲۱/۸/۹۱ هیات محترم وزیران، دستورالعمل اجرایی فصل معافیتهای مالیاتی و گمرکی قانون مذکور به امضای وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و اقتصاد و امور دارایی رسید.
براساس این دستورالعمل، درآمد مشمول مالیات شرکت¬ها و مؤسسات دانش بنیان ناشی از قراردادها و فعالیت های تحقیق و توسعه، تجاری سازی و تولید محصولات و خدمات دانش بنیان در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان توسط همان شرکتها و مؤسسات دانش بنیان به مدت ۱۵ سال پس از تاریخ صدور مجوز برای هر شرکت یا مؤسسه دانش بنیان از مالیات موضوع ماده ۱۰۵ قانون مالیاتهای مستقیم و همچنین از پرداخت عوارضی، حقوق گمرکی، سود بازرگانی و عوارضی صادرات معاف هستند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

استانداردهای ترجمه‌شده رو که دیگه براش هورا نمی‌‏کشن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403