..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ دلایل عدم موفقیت در شروع یک کسب و کار

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

دلایل عدم موفقیت در شروع یک کسب و کار

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر موفقیت شدن در راه اندازی یک کسب و کار بیش از همه نیاز به انگیزه و تلاش و پشتکار دارد هر چقدر که علاقه و انگیزه ی کافی برای شروع یک کار وجود داشته باشد میزان موفقیت در آن هم بیشتر خواهد بود وقتی که کاری را با علاقه انجام دهیم قطعا نتیجه ی بهتری از کار خواهیم داشت. اما 4 دلیل به طور کلی میتواند باعث عدم موفقیت تجارت ها شود.

 

 1-تولید محصولات با کیفیت پایین: محصولاتی که یک تجارت آنها را تولید میکند باید بیش از همه مورد نیاز مصرف کننده باشد و همچنین از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد. اغلب محصولاتی که طرفدار کمتری دارند یا از کیفیت کافی برخوردار نیستند و یا اینکه کمتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار میگیرند. بنابراین شناخت نیاز مصرف کننده در تولید محصولات اهمیت دارد کیفیتی که یک محصول از آن بهرمند است استقبال مشتریان را بیشتر میکند. بهترین روش برای تولید محصولات مورد نیاز مصرف کننده نظر سنجی از آنهاست تا بتوان محصولی تولید کرد که هم مورد نیاز آنها باشد و هم اینکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

2-داشتن اهداف دست نیافتنی و عدم تغییر و تحول: یک تجارت خوب باید با اهداف کوچکتر به اهداف بزرگتر دست پیدا کند گاهی اوقات اهداف خیلی بزرگ که دست یافتن به آنها امکان پذیر نیست و یا نیاز به هزینه و وقت زیاد دارد باعث عدم موفقیت تجارت ها میشود بنابراین یک تجارت خوب باید بتواند تغییر و تحولی در نوع و روش کاری و رسیدن به اهداف ایجاد کند که این تغییر و تحول برای دست یابی به اهداف نیاز به برنامه ریزی دارد. تیم کاری، مدیریت صحیح، خلاقیت و نوآوری و داشتن اهدافی که دست یافتن به آن امکان پذیر باشد به موفقیت یک تجارت کمک میکند.

 

3-نداشتن بازار کافی: یک تجارت خوب باید برای خود بازار سازی کند این بازار میتواند با استفاده از تکنیک ها و روشهای جدید به جذب مشتری کمک کند قطعا یک محصول برای فروش نیاز به بازار خواهد داشت و ایجاد یک بازاری که بتواند محصولات شما را به فروش برساند و به اندازه ی کافی ظرفیت داشته باشد از عوامل مهم در موفقیت یک تجارت محسوب میشود. هر چقدر که یک محصول از کیفیت خوب و خلاقیت برخوردار باشد باید بازار خوب برای فروش آن وجود داشته باشد پس با بازار سازی و بازاریابی و جذب مشتری و تبلیغات میتوان یک محصول را با موفقیت در دسترس مصرف کنندگان قرار داد.

 

4-هزینه های زیاد: یک کسب و کار کوچک برای راه اندازی باید به میزان مشخصی سرمایه گذاری انجام دهد اما صرف هزینه های زیاد در ابتدای شروع یک کار باعث عدم موفقیت یک تجارت خواهد شد. هزینه ها بیش از همه نیاز به برنامه ریزی دارند برای رسیدن به اهداف و موفقیت ها در ابتدای شروع کار تجربه و طرح کاری مورد نیاز است اگر بیش از اندازه هزینه کنیم و این هزینه بدون برنامه ریزی باشد بودجه ی کافی برای ادامه ی کار وجود نخواهد داشت بنابراین برای شروع یک تجارت به همان میزان مشخصی که سرمایه لازم دارید هزینه کنید و کمک کم با کسب موفقیت های بیشتر و پیشرفت در کار میزان سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

اگه سرهم‌‏بندی کتاب شاخ بود، فلاني شاخش به‌‏ آسمون مي‌‏رسيد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403