..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ سقف و کف حقوق کارمندان دولت درسال ۱۳۹۳

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

سقف و کف حقوق کارمندان دولت درسال ۱۳۹۳

 

 

حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولتی در سال ۹۳ با افزایش ۲۰ درصدی ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق کارمندان ۷ برابر این رقم یعنی ۴٫۲ میلیون تومان شد.

 

به گزارش مهر، براساس این مصوبه، سقف افزایش حقوق کارکنان موسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، بانک های دولتی، بیمه ها و شرکت های دولتی که قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا ننموده اند، نیز در سال ۱۳۹۳ بیست درصد تعیین شده است.

 

محمود عسکری آزاد با اعلام این مطلب افزود: این افزایش در پی ارائه پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نیز معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و مصوبه هیات وزیران در ۱۲ اسفند سال جاری انجام می شود.

 

براساس مصوبه هیات دولت، حداقل حقوق کارکنان شهرداری ها، بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاه های اجرایی ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می شود.

 

عسکری آزاد گفت: ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و قضات به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته و به عدد ۱۷هزار و۱۹۰ریال رسیده و ضریب حقوقی شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول نظام هماهنگ پرداخت از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلان پست های سیاسی وزارت امور خارجه نیز با ۲۰ درصد افزایش به ۱۲۰۷ ریال رسیده است.

 

وی در پایان افزود: حداقل حقوق کارمندان مشمول نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت را با احتساب فوق العاده ویژه و فوق العاده جذب ۶۰۰ هزار تومان است.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

24- وفاداری مدار از مختلسان/ که هر دم با سیاسیون سرایند!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403