..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ شروع به کار سامانه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

شروع به کار سامانه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی

وی پاسخگویی زنده به بیمه‌شدگان، رسیدگی به شکایات و ارائه سوابق بیمه‌ای را مهمترین ویژگی سامانه 142 دانست و ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مرکز ارتباط تلفنی 142 پاسخگویی بهتر و مناسب‌تر مدیران تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان است و هر هفته یکی از معاونین سازمان تأمین‌اجتماعی در این مرکز پاسخگوی بیمه‌شدگان خواهند بود.
دولتخواه ارائه خدمات غیرحضوری و استفاده حداکثری از فن‌آوری اطلاعات و همچنین برون‌سپاری خدمات تأمین‌اجتماعی را تنها راه‌حل مشکلات و افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان دانست و ادامه داد: در این رابطه و با مصوبه هیأت‌مدیره، کمیته ICT سازمان آغاز به کار کرد که وظیفه این کمیته مکانیزه کردن امور سازمان در همه حوزه‌های فعالیت است.
وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ICT سازمان تأمین‌اجتماعی در این کمیته بررسی شده است، افزود: نقاط قوت و ضعف اقدامات گذشته بررسی شده و تداوم پروژه‌هایی که از قبل شروع شده بود به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه تکمیل پروژه دیتاسنتر تأمین‌اجتماعی  از جمله پروژه‌هایی است که تکمیل آن می‌تواند زمینه‌ساز ارتقاء خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی شود، گفت: تکمیل این پروژه که فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده است و همچنین الکترونیکی کردن پرونده‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به صورت جدی پیگیری می‌شود.
دولتخواه از اجرای برنامه الکترونیکی شدن پرونده‌های بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در یکی از شعب تهران خبر داد و گفت: این برنامه در آینده نزدیک به صورت پایلوت در استان قم تداوم می‌یابد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرای کامل این برنامه در سازمان تأمین‌اجتماعی باشیم.
وی استفاده از سیستم His در بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: در این سیستم ارائه خدمات درمانی به بیماران با سهولت بیشتری انجام می‌شود و نوبت‌دهی و اعزام بیماران نیز سامان‌دهی خواهد شد.
رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در رابطه با فعالیت دکتر مرتضوی در تأمین‌اجتماعی، گفت: مرتضوی بعد از نماز صبح در سازمان حضور دارد و آخرین نفری است که ازاین سازمان خارج می‌شود و انصافا حضور و دقت وی موجب شده که کارها به خوبی انجام شود.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مردود می‌گیره تا به مشروط راضی شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 5 اردیبهشت 1403