..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ ضریب حقوق کارمندان دولت ابلاغ شد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

به گزارش فارس طبق ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلین، حقوق بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران مشمول این قانون و سایر حقوق بگیران دستگاههای اجرایی و صندوقهای بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرایی، هر سال با پیشنهاد سازمان (مدیریت) به تصویب هیئت وزیران می‌ رسد.

طی روزهای اخیر، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور جزئیاتی از مصوبه دولت برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را اعلام کرد که مهمترین بخش آن، اعلام حداقل حقوق 600 هزار تومان و حداکثر 4 میلیون و 200 هزار تومان برای این افراد بود.

اما موضوع مهمی که هنوز رسما اعلام نشده است، میزان ضریب افزایش این حقوق است که کارمندان بر اساس آن می توانند به راحتی حقوق دقیق خود را برای سال 93 محاسبه و دریافت کنند. بر اساس مصوبه  شماره 185751/ت50286هـ هیئت دولت که در تاریخ 17 بهمن توسط اسحاق جهانگیری ابلاغ شده و نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده است، مقرر شده این ضریب حقوق به شرح زیر اعمال و اصلاح شود:

1-  ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و قضات برای سال 1393 به میزان 190/ 17 ریال تعیین می شود.

2-  ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال 1393 به میزان 1207 ریال تعیین می شود. این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.

3-  ضریب حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ( از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست های سیاسی وزارت امور خارجه) برای سال 1393 به میزان 207/ 1 ریال تعیین می شود. این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.

4- ضریب حقوق بازنشستگان موضوع بند (ج) ماده (50) قانون برنامه پنجم توسعه برای سال 1393 به میزان 207/ 1 ریال تعیین می شود.  این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از اين سمینارها‌‏ی حسابداری كسي معجز نمی‌بینه

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403