..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ معافیت‌های سنی سربازی شامل چه افرادی می‌شود؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

معافیت‌های سنی سربازی شامل چه افرادی می‌شود؟

به گزارش ایسنا، معافیت سنی با توجه به مدرک تحصیلی و سن مشمول در پنج گروه تقسیم می‌شود که بر اساس آن مشمولان زیردیپلم ، دیپلم و فوق دیپلم متولد شده تا پایان سال 1354، مشمولان لیسانس متولد شده تا پایان سال 1354 و مشمولان فوق لیسانس متولد تا پایان سال 1352 می‌توانند از ان بهره‌متد شوند.

همچنین مشمولان دکتری غیرپزشکی متولد شده تا پایان سال 1350 و مشمولان دکتری پزشکی و دامپزشکی متولد شده تا پایان سال 1344 نیز در گروه افراد هستند که با موافقت مقام معظم رهبری از سربازی معاف شده‌اند.

برای آن دسته از مشمولان که دارای 50 سال سن و بیشتر از آن هستند نیازی به دریافت کارت معافیت نیست و شناسنامه عکس‌دار آنان مشروط بر اینکه تغییرات سنی نداشته باشد به منزله روشن بودن وضعیت وظیفه‌عمومی آنان خواهد بود.

بر اساس این گزارش داشتن غیبت مانع استفاده از معافیت‌های سنی نشده و مشمولان غایب نیز در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند از این نوع معافیت بهره‌مند شوند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از کنترل کیفیش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403