..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت لغو شد.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت لغو شد.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، غلام‌رضا کاتب عصر امروز در جمع خبرنگاران در گرمسار، اظهار داشت: با ابلاغ این مصوبه که در روزهای اخیر از سوی هیئت دولت صورت گرفت؛ مشکلات استقرار واحدهای صنعتی در شهرهای گرمسار، آرادان و ایوانکی رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خود، پیشنهاد این موضوع را در مجلس شورای اسلامی داده و این طرح پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی به‌صورت قانون درآمده است افزود: این موضوع، خبری خوشحال‌کننده در راستای توسعه صنعت شهرهای گرمسار و ایوانکی و شهرک‌های صنعتی در این منطقه است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس تصریح کرد: با ابلاغ این قانون، سرمایه‌گذاران بیشتری می‌توانند در این منطقه مهم در جوار پایتخت سرمایه گذرای کرده و دیگر نگران قانون حریم ۱۲۰ کیلومتری از پایتخت نباشند.

به گفته کاتب، سرمایه‌گذاران در گرمسار و آرادان و ایوانکی، از این به بعد از قوانین و مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند خواهند شد.

وی به انگیزه بالای سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری با اجرای این قانون در شهرستان گرمسار اشاره کرد و افزود: آیین‌نامه این مصوبه با اکثریت آرا به تصویب هیئت‌وزیران رسید و استان‌های سمنان و قم که شهرستان گرمسار و آرادان نیز در آن شامل می‌شود، مورد تصویب قرار گرفت و اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به توافق استانی با موضوع ممنوعیت ورود هرگونه صنایع آلاینده در این شهرستان‌ها افزود: این مصوبه می‌تواند سبب توسعه حفاظت از محیط‌زیست منطقه در بخش صنعت باشد.

کاتب درباره مصوبه جدید در هیئت دولت درزمینهٔ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار نیز تصریح کرد: با دستور صریح معاون رئیس‌جمهور درزمینهٔ جابه‌جایی ۶۰۰ هکتار از زمین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تا چند روز آینده این موضوع نیز حل خواهد شد و روند ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی آغاز می‌شود.

وی با انتقاد از بعضی مسئولان استانی درزمینهٔ تسریع در اجرای این پروژه ملی و مهم اقتصادی گرمسار که افزود: با توجه به تذکر چندباره استاندار سمنان به این افراد و با این مصوبه هیئت دولت باید در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تسریع شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی به سفر رئیس خانه ملت به شهرستان گرمسار اشاره کرد و افزود: این سفر به دلیل اهمیت بالای این شهرستان درزمینهٔ های استراتژیک است و باید این سفر مهم و ارزنده بدانید.

وی در ادامه به تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و افزود: این توافق راه سرمایه‌گذاران خارجی را هموار می‌کند و رونق اقتصادی در کشور شکل خواهد گرفت و باید با یک برنامه‌ریزی به دنبال اقتصادی پررونق داخلی با یک هزینه سرمایه گذرای پایین‌تر باشیم.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403