..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ معافیت مالیاتی صادرکنندگان دوباره برقرار می شود.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

معافیت مالیاتی صادرکنندگان دوباره برقرار می شود.



محمدرضا نعمت زاده دیروز در مراسم هفدهمین سالروز ملی صادرات در تهران گفت: بر اساس آخرین توافق با معاون اول رئیس جمهور، بخشنامه پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان تا پایان هفته آینده لغو می شود.
وی در این باره توضیح داد: در نشستی با اسحاق جهانگیری به این جمع بندی رسیدیم که بخشنامه پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان تا پایان هفته آینده لغو و در کنار آن، معافیت مالیاتی آنان دوباره برقرار شود.
نعمت زاده پیش از این هم گفته بود: برای رفع معضل پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان با ارسال نامه به ستاد تدابیر ویژه اقتصادی خواستار لغو این محدودیت ها شده ایم که طی یک تا دو ماه آینده نتایج این بررسی ها مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه به دنبال لغو دریافت مالیات های صادراتی هستیم و اکنون بیشتر کار وزارتخانه معطوف به مقررات زدایی است، افزوده بود: متاسفانه سازمان امور مالیاتی نیز با استناد به این مصوبه مزاحمت های بسیاری را برای صادرکنندگان ایجاد کرده که درخواست کرده ایم تا پرداخت مالیات از سوی صادرکنندگان لغو شود.
نعمت زاده در ادامه این مراسم از سرپیچی برخی بانکها از اجرای مصوبه دولت مبنی بر گشایش ال سی با ۳۰ درصد خبر داد و خاطرنشان کرد: رئیس کل بانک مرکزی قول داده این موضوع را مرتفع کند.
وی اظهار داشت: تثبیت نرخ دلار جهت رفع دغدغه خاطر صادرکنندگان، اقدام در جهت تلطیف فضای بین المللی، خروج تدریجی بانک ها از فهرست تحریم و تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار در دستور کار دولت قرار دارد.
نعمت زاده خاطرنشان کرد: تلاش در افزایش تولیدات رقابت پذیر صادرات، بهبود و توسعه روابط بین المللی، لغو مقررات مغایر با اهداف توسعه صادرات، توسعه پوشش های بیمه صادرات، هدفمند کردن جوایز و مشوق های صادراتی و پیگیری الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی از جمله دستور کارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از گير حسابرس در اومد، گير ممیز افتاد

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403