..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ مهلت ارسال نسخه کاغذی اظهارنامه های الکترونیکی فاقد امضای دیجیتال تا پایان مرداد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

مهلت ارسال نسخه کاغذی اظهارنامه های الکترونیکی فاقد امضای دیجیتال تا پایان مرداد

 

به گزارش رسانه مالیاتی ایران ، دکتر علی عسکری ، در این بخشنامه تاکید کرده است :

بدیهی است برای ایندسته از مودیان ، پرینت اظهارنامه های تسلیمی باید بدون تغییر و منطبق با اظهارنامه الکترونیکی بوده و در صورت عدم تسلیم ظرف مهلت مذکور ، در حکم عدم تسلیم اظهارنامه خواهد بود .

در این بخشنامه آمده است : در صورتیکه اظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی و با استفاده از امضای دیجیتال ارسال شده باشد ، در این صورت نیازی به پرینت کاغذی و تسلیم آن به اداره امور مالیاتی نبوده و اظهارنامه الکترونیکی با رعایت مقررات مورد قبول خواهد بود .

این بخشنامه می افزاید : مودیان محترم موضوع صاحبان مشاغل و اجاره املاک که می خواهند از شرایط خوداظهاری استفاده نمایند ، در صورت تسلیم اظهارنامه به صورت الکترونیکی بایستی طبق دستورالعمل مربوطه نسبت به پرداخت ۴۰ درصد مالیات متعلقه تا ۳۱ تیرماه سال جاری اقدام و مدارک مربوط به تقسیط مانده مالیات ابرازی را حداکثر تا ۱۵ مردادماه سال جاری تسلیم ادارات امور مالیاتی نمایند . گفتنی است ، سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به تبصره یک ماده ۱۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه مکلف شده است از سال دوم اجرای برنامه به منظور تسهیل در دریافت اظهارنامه مالیاتی و سایر اوراقی که مودیان مالیاتی مکلف به تسلیم آن می باشند و نیز ابلاغ اوراق مالیاتی برای تمام یا برخی از مودیان مذکور از فناوری های نوین نظیر خدمات پست الکترونیکی ، امضای الکترونیکی یا سایر روش ها استفاده نماید .

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

سهامدار عمده كه دو تا شد، شرکت یا منحل می‌‏شه یا ورشکست

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 22 اردیبهشت 1403