..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ نکاتی خوب برای اولین روز کاری

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

نکاتی خوب برای اولین روز کاری

 

 

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کارفرمایان در روز اول کاری هنوز با خلق و خوی کارجویان آشنایی ندارند بنابراین باید سعی کنید روابط عمومی خوبی داشته باشید چون داشتن روابط عمومی به موفقیت شما کمک میکند. سعی کنید روش کاری و مدیریتی کارفرما را درک کنید و مخصوصا خصوصیات اخلاقی کارفرما که به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید مسئولیتهای خود ار انجام دهید.

 

ورود یک همکار جدید برای کارمندان و کارفرما متفاوت است کارفرما با استخدام شما یکسری از وظایف و مسئولیتها را بر عهده شما قرار میدهد بنابراین سعی کنید در همان روز اول کار ایده ها و  نظرات خود را در مورد وظایف و مسئولیتها کمتر بیان کنید و در ابتدا سعی کنید که روی شروع کار متمرکز شوید و پس از گذشت مدتی از انجام کار برای تغییر روند کاری با کارفرما مشورت کنید.

 

احترام گذاشتن و گوش دادن به صحبتهای کارفرما بسیار مهم است هر آنچه را که در کار به آن نیاز دارید از دیگر کارمندان یا کارفرما بپرسید چون در روز اول کاری ممکن است با یکسری از نکات در کار آشنا نباشید و نیاز به راهنمایی داشته باشید. وقتی کارفرمای شما وظیفه ای را به شما میدهد باید تمام آنچه را که برای انجام اینها نیاز دارید بدانید تا بتوانید بهتر کار کنید.

 

در روز اول کاری باید سعی کنید که به یک روابط عمومی خوب کار و فعالیت تان را شروع کنید اگر عادت به صحبت کردن ندارید و خیلی فعال نیستید باید حتما این عادت را ترک کنید و همیشه لبخند بزنید و با انرژی باشید اگر هم بیش از حد فعال و با انرژی هستید باید در روز اول کار سعی کنید که این انرژی و فعال بودن را به حد متناسب مورد استفاده قرار دهید در کل باید متعادل باشید.

 

در روز اول کاری معمولا با کارمندان و وظایف آنها آشنا میشوید بهتر است که این ها را برای خود یادداشت کنید که مثلا هر کارمندی چه وظیفه ای دارد و کار آنها با کار شما مکمل هستند همچنین میتوانید وظایف و مسئولیتهای جزئی تر را برای خود یادداشت کنید.
هر شرکت و فضای اداری یک محیط رسمی است بنابراین باید برای کار در محیط اداری و رسمی به نکاتی مثل پوشش مناسب توجه کنید برخی از شرکت ها دارای یونیفرم مخصوص هستند اما در برخی از شرکتها که یونیفرم رسمی وجود ندارد باید سعی کنید که پوشش مناسب فضای کاری و اداری را داشته باشید.

 

بهتر است که قبل از اینکه در محیط اداری و کاری حاضر شوید با نوع کار، مشتریان، برنامه ریزی و اهداف شرکتی که میخواهید در آن مشغول به کار شوید آشنایی پیدا کنید تا در روز اول کاری بهتر بتوانید خود را با محیط وفق دهید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هر حساب‌‏سازی یه دادگاه‌بازی هم داره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 30 فروردین 1403