..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چرا برند ها می میرند؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، کارشناسان دلایل مختلفی را بر حیات و ممات برند ها موثر می دانند . در این گزارش تلاش می کنیم به دلایل شکست برخی برند ها و آنچه موجب مرگ برند ها می شود اشاره کنیم:

 

1. از دست رفتن مشتری

 

اگر مشتری دلبستگی و علاقه خود را به یک برند از دست بدهد خوب به سراغ برند دیگری خواهد رفت در دنیای پر سرعت و متنوع امروز مشتری که علاقه و دلبستگی اش را از دست بدهد گزینه های متعددی در اختیار دارد.

 

2. نابسامانی مالی

 

استحکام و آینده روشن هر سازمان در گرو ثبات مالی و بیلان مالی روشن و رو به رشد است مشتری ها از شرکت هایی که بوی عدم ثبات و شکست از آنها به مشام می رسد دوری می کنند هیچ کس به دنبال درد سر نیست.

 

3.رکود و شرایط بد اقتصادی

 

برند ها  و سازمان ها در سایه یک اقتصاد شکوفا و رو به رشد گسترش و توسعه می یابند در غیر این صورت مانند کشتی که کف آن سوراخ باشد نمی توانند در برابر مشکلات ایستادگی کرده و به مشکل برمی خورند.

 

4.عوامل سیاسی و حقوقی

 

عدم ثبات سیاسی کشور ها ،قوانین دست و پاگیر و ایجاد محدودیت برای برند ها هرچقدر بزرگ و تاثیر گذار باشند زمینه نابودی و ضعف آنها را فراهم می کند.

 

 

 

5.بازاریابی اشتباه

 

مهم نیست که چقدر بودجه تبلیغاتی داشته باشید چه کم و چه زیاد مادامی که از بودجه تان به شکل صحیح استفاده نکنید و بازارهای هدف و مشتریان بلقوه را به درستی شناسایی نکنید محکوم به شکست خواهید بود.

 

البته هرچه بودجه تبلیغاتی بیشتر باشد کارهای بیشتری می توان انجام داد اما بودجه زیاد لزوما به معنی موفقیت در جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان پیشین نخواهد بود.

 

6. کیفیت پایین و درجا زدن

 

کیفیت پایین محصولات و عدم نو آوری و بهبود محصولات و خدمات یکی از مواردی است که برند ها را به سمت ویرانی می کشد.

 

7.عدم حمایت دولتی مناسب

 

سیاست بازار آزاد یکی از روش هایی است که به رقابت در بازار و تعادل قیمتی کمک می کند اما برند ها در شرایط خاص و حتی در شرایط مطلوب نیازمند توجه ویژه دولت ها و حمایت های همگانی برای توسعه و شکوفایی اند.

 

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار بی‏کار، خواب تنخواه می‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403