..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چگونه استخدام شویم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چگونه استخدام شویم؟

 

برای استخدام شدن و کار پیدا کردن در محیط های اداری مختلف قوانین یکی است اما شرایط همیشه یکی نیست و در اغلب اوقات این شرایط است که با روحیات یا خلقیات یا تجربیات شما سازگاری ندارد. چیزی که هر کارجو به آن نیاز دارد تحصیلات، مهارت، دانش و توانایی است. در طول زمان ممکن است طرز فکر شما از کار تغییر کند و خود را سازگارتر کنید چون کار جدی است و معمولا باید با یک یا دو آیتم از شرایط های کاری کنار بیایید مثل سختی کار یا ساعات کاری.

 

آنچه که مدیران در درجه ی اول برای استخدام کردن نیرو در نظر میگیرند مسائل اخلاقی است روحیه کاری بالا شرط مهمی است به طبع افراد با خلق و خوی متفاوت میتوانند در یک گروه با هم همکاری کنند به شرط داشتن روحیه کاری بالا. ویژگی های اخلاقی در افراد متفاوت است و گاهی این خصوصیات اخلاقی مانع استخدام شدن برخی افراد میشود البته شناخت از کارفرما و کارمند در مدت زمان کوتاه کامل نمیشود اما در همان وهله ی اول باید جنس و نوع کار را بسنجید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

انگیزه ی بالای یک کارجو به او کمک میکند تا سریعتر از دیگران کار پیدا کند. هدف شما از کار درآمدزایی، سرگرمی، کسب تجربه یا مهارت هرچه که میخواهد باشد باید خود را در محیط جدید وفق بدهید همیشه همه چیز نباید باب میل ما باشد سخت گیری های زیاد از حد شما را از فرصت های کاری خوب دور نگه میدارد.

تصمیم عجولانه ی افراد از پاسخ مثبت یا منفی به کار بدون توجه به شرایط بعدا برای آنها مشکل ساز خواهد شد گاهی پس از رد کردن یک فرصت کاری تازه خوبی ها و مزیت های آن را کشف میکنید یا پس از پاسخ مثبت به کار تازه چالش ها و سختی های آن را درک میکنید.

مدیران اغلب با یک صحبت کوتاه میتوانند بخشی از خلق و خوی شما را درک کنند بنابراین آنها بهتر میتوانند ارزیابی کنند که شما مناسب چه کاری هستید یا چه پستی و وظیفه ای را بهتر میتوانید انجام دهید. گاهی پیش می آید که کار با تحصیلات و تجربیات شما سازگاری ندارد و شما باید از ابتدا شروع به یادگیری کنید در این جا علاقه شرط مهمی است که اگر وجود داشته باشد کار آغاز میشود. به همین دلیل است که اغلب در مصاحبه ها خیلی از افراد رد میشوند چون ارتباط کلامی و نوع کار در مصاحبه شفاف سازی میشود. آنچه که مهم است این است که شما نباید نا امید باشید چون نا امیدی همین انگیزه ی جست و جوی کار را از شما میگیرد و کمتر میل به کار پیدا میکنید.

ایده آل های افراد با یکدیگر متفاوت است و این ایده آل ها در زندگی حتما به کار هم مربوط میشود اما ایده آل در کار اندکی متفاوت است زیرا ما همیشه آنچه که کاملا مطلوب و مورد نظرمان باشد را بدست نمی آوریم بلکه با توجه به مهارت ها و توانایی هایمان کار پیدا میکنیم و پس از کسب تجربه کافی میتوانیم به ایده آلی که میخواستیم برسیم
ارزیابی از رفتار افراد در کار میتواند میزان پیشرفت آنها را تعیین کند هر چقدر که با حوصله تر و با انگیزه تر باشیم موفق تریم.

نگاه اغلب افراد به کار تکراری شدن ساعات کاری یا بیکاری در ساعات اداری و در نتیجه بی حوصلگی است. در نهایت اینکه همیشه خصوصیات اخلاقی مان را در نظر بگیریم اما شرایط کاری را نباید نادیده گرفت گاهی ممکن است برخی از شرایط با خلق و خو یا نوع و شیوه زندگی افراد متفاوت باشد اما نباید صرفا روی مسائل شخصی تمرکز کنیم چه بسا افرادی که در یک گروه کاری با یکدیگر همکاری دارند و از خصوصیات اخلاقی متفاوتی هم برخوردارند بنابراین سعی کنید آنچه را که میخواهید به دست آورید را با تلاش و انگیزه ی قوی پیگیری کنید تا به آن دست یابید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از اين سمینارها‌‏ی حسابداری كسي معجز نمی‌بینه

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403