..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چگونه توانایی های کارمندان را گسترش دهیم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چگونه توانایی های کارمندان را گسترش دهیم؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر توانایی های فردی میتواند با یکسری برنامه ریزی ها در مشاغل افزایش پیدا کنند مثلا دوره های آموزشی یا استفاده از کلاس های مختلف که توانایی های کارمندان در آنجا بیشتر شود. افرادی هم که در مشاغل آزاد مشغول به کار هستند نیاز به توانایی های برای انجام شغل و کار خود به صورت فنی یا عملی دارند. اما برای توسعه و گسترش دادن توانایی های کارمندان و تیم کاری میتوان از یکسری از راهکارهای خوب استفاده نمود.

 1-برای کارمندان فرصتهای رشد و پیشرفت ایجاد کنید. کارمندان برای گسترش توانایی های خود به حمایت کارفرمایان نیاز دارند بنابراین وقتی که شما برای گسترش دادن توانایی های آنها برنامه ریزی کنید حتما مورد توجه کارمندان خواهد بود. تشویق کارمندان و دادن انگیزه به آنها اولین کاری است که باید برای گسترش توانایی های آنها انجام دهید.

 

2-دانستن توانایی های کارمندان. توانایی های کارمندان ممکن است بیش از آنچه که در کار و شغل خود دارند باشد بنابراین از کارمندان بخواهید دیگر توانایی های خود را نیز توسعه دهند حتی در مورد نقاط قوت و ضعف کارمندان با آنها گفت و گو کنید تا بتوانید برای گسترش توانمندی های آنها برنامه ریزی خوب داشته باشید.

 

3-توانایی های کارمندان را با آنچه که در تجارت مورد نیاز است تطبیق دهید. یکسری از توانمندی هایی که کارمندان دارند مورد نیاز است تا بتوانند به انجام کارها و وظایف روزانه ی خود در کار بپردازند. این توانایی ها باید در حین کار و با آموزش و استفاده از تجربیات دیگران بیشتر شود. برخی از توانمندی های کارمندان میتواند در دیگر بخش هایی از کار و شغل مورد استفاده قرار گیرد همیشه در زمان استخدام کارمندان از توانایی های آنها سوال میشود چون تطبیق این توانایی ها با آنچه که تجارت به آن نیاز دارد باعث پیش بردن کار میشود.

 

4-فرصت های آموزشی را برای کارمندانی که در زمینه های مختلف استعداد و ذوق دارند ایجاد کنید. دانستن میزان استعداد کارمندان و علاقه و ذوق آنها برای انجام کارهای مختلف میتواند با ایجاد فرصتهای آموزشی افزایش یابد در اصل با آموزش کارمندان نوعی سرمایه گذاری انجام میشود و این در نهایت به گسترش و پیشرفت کسب و کار کمک میکند.

 

5-از کارمندان با استعداد برای آموزش تجربیات و مهارتها استفاده کنید. کارمندان با استعداد میتوانند به کارمندانی که تازه شروع به کار کردند و یا تجربه ی کمتری دارند نکات خوب و موثر در کار را آموزش دهند در این صورت یک همکاری گروهی در تجارت نیز شکل میگیرد. در این صورت نقاط ضعف کارمندان کمتر میشود و نقاط قوت آنها افزایش می یابد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انجمن‌‏های حسابداری هفت دست، بالندگی و ارتقا هیچی

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403