..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کارهایی که کارآفرینان برای موفقیت انجام میدهند

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

کارهایی که کارآفرینان برای موفقیت انجام میدهند

 

 1-قدم هایی را که روزانه برای رسیدن به موفقیت برمیدارید بشمارید. لئونارد سی گرین کارآفرین و مدیر عامل شرکت Green که در زمینه ی مالیات فعالیت میکند به دانشجویان خود در دانشگاه Babson میگوید: “کارآفرینان کمتر ریسک میکنند بلکه بیشتر افرادی را که ریسک طلب هستند را مورد ارزیابی قرار میدهند”. کارآفرینان باهوش فقط به ریسک کردن فکر نمیکنند بلکه از راه هایی برای رسیدن به اهدافشان استفاده میکنند که کمتر ریسک داشته باشند.

 

2-تمرکز روی آنچه که به نحو احسن انجام داده اید. تمرکز روی آنچه که میتوانیم به خوبی و به بهترین شکل آن را انجام دهیم از دیگر راه کارهایی است که میتواند کارآفرینان را به موفقیت نزدیک کند. مخصوصا اگر تیم کاری دارید استفاده از توانایی ها و مهارتهایی که هریک از اعضای تیم کاری تان دارند به بهتر شدن روند کارها و در نهایت رسیدن به موفقیت کمک میکند.

 

3-هر مشکلی را یک فرصت ببینید. خیلی از افراد مشکلات را یک مانع بزرگ برای رسیدن به موفقیت میدانند اما کارآفرینان موفق این مشکلات را به یک فرصت تبدیل میکنند تا با پیدا کردن راه حل برای آن توانایی خود را در مقابله با مشکلات ارزیابی کنند.

 

4-توجه به سختی ها و چالشهای کاری. کارآفرینان موفق همیشه از چالشهای کاری استقبال میکنند بدون چالشهای کاری کارآفرینان دچار کسلی و خستگی میشوند چون چالشها باعث میشود که کارآفرینان به دنبال راه کار و راه حل باشند اما اگر فقط به فکر ایجاد یک حوزه ی مشخص از کار بدون مقابله با چالش ها و سختی ها باشید نمیتوانید تجربیات راه کار پیدا کردن را در کار و تجارت خود بدست بیاورید.

 

5-یادگیری بیشتر. موفق ترین کارآفرینان یک محرک درونی دارند که آنها را به سمت کار و تلاش بیشتر حرکت میدهد در اصل انگیزه ی آنها برای کار و تلاش بسیار زیاد است آنها یک میل درونی برای رسیدن به اهدافشان دارند و سعی میکنند که با یادگیری بیشتر و مطالعه ی فراوان بتوانند به حوزه های جدید از کار دست پیدا کنند و ایده های بیشتر برای گسترش کار داشته باشند.

 

6-توجه به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت. اهداف کوتاه مدت و بلند مدت نیاز به برنامه ریزی دارند با رسیدن به اهداف کوتاه مدت دست یابی به اهداف بلند مدت نیز آسوده خواهد شد برنامه ریزی کارآفرینان موفق برای رسیدن به اهداف به صورت روزانه و هفتگی است.

 

7-توجه روزانه به ارزش ها: کارآفرینان توانایی حل مشکلات را دارند آنها روی ارزشهای مثبت در کار تمرکز میکنند و همیشه هم موفق میشوند. کارآفرینان موفق روی اهداف نهایی خود تمرکز میکنند آنها مشتریان خود را جذب کرده و سعی میکنند تا با پیروزی در رقابت تجاری بتوانند اهداف خود را بدست بیاورند. خلاقیت و نوآوری از ارزشهای مورد توجه کارآفرینان است.

 

8-پیروزی های کوچک را جشن بگیرید. کارآفرینان در حالی که تلاش زیادی برای کسب موفقیت میکنند میدانند که اهمیت موفقیتهای کوچک بسیار بالاست بنابراین برای آنها جشن میگیرند. آنها نه فقط برای تجارتشان بلکه برای تیم کاری و اهمیتی که برای آنها دارند موفقیتهای کوچک را جشن میگیرند. تلاش تیم کاری خود را با پاداش و تقدیر و تشکر چند برابر کنید و آنچه را که به ان دست یافتید جشن بگیرید.

 

9-فعالیت هوشمندانه و با سرعت:  سعی کنید که هوشمندانه فعالیت کنید. کارآفرینان باهوش از برنامه ریزی های خوب برای موفقیت خود استفاده میکنند تا بتوانند در مدت زمانی به اهداف خود برسند هر چقدر که هوشمندانه تر عمل کنیم بازدهی کاری ما بیشتر خواهد بود و در نهایت اینکه ارزیابی ما از کار و فعالیت خودمان روند مثبت خواهد داشت.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

چه علی‌‏ الراسیه كه ممیزش هم گريه مي‌‏كنه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403