..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کارآفرینی از دیدگاه یک بانکدار موفق

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

کارآفرینی از دیدگاه یک بانکدار موفق

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر، بوکلی تا سال 1373 به مدت 25 سال در صنعت بانکداری مشغول به کار بوده  او تلاش های بسیاری نمود تا توانست اولین امتیاز انحصاری چاپ اخبار در آمریکا را برای رستوران ها را بگیرد، او در دو اتاق منزل شخصی اش در شهر بانگور کار میکرد تا روزنامه هفتگی رایگان برای رستوران های محلی چاپ کند. بوکلی در سال 1374 خود توانست یک فرانشیز باشد و خود امتیاز انحصاری به دیگر افراد بدهد و همچنین در سال 1386 نیز او صاحب و مدیر عامل یک شرکت شد. در این سال‌ها چیزهای زیادی تغییر کرده بود اما یک چیز عوض نشده بود آن هم این بود که بوکلی هنوز در منزل کار می کرد.

 

 او میگوید کار در منزل باعث می شود که برای انجام تمام کارهایم در زندگی آسوده خاطر باشم. هر زمان که لازم است کارم را انجام میدهم و زمانی هم که لازم نیست وقت آزاد دارم تا به دیگر امور زندگی رسیدگی کنم.  میتوانم به امور روزمره در زندگی‌ام بپردازم و برنامه ام را برای بازی گلف، تنیس و حتی بازدید از نمایشگاه ماشین به همراه همسرم تنظیم کنم. اما این بدین معنا هم نیست که کار در منزل مبتنی بر تفریح باشد و کاری انجام نشود. بوکلی همچنین تاکید می کند که من به اندازه ی زمانی که در یک اداره هستم و به همان مقدار سختی کار چه بسا سخت تر و طولانی تر کار میکنم. او میگوید ما با حدود 400 گروه کاری مختلف همکاری داریم لذا حدود 400 کارفرما را پاسخ گو هستیم مثلا زمانی که کارفرمایان با ما تماس میگیرند ما باید پاسخ گویشان باشیم. او به مدت 8 هفته متوالی به هتل های محلی میرود  تا دوره های آموزشی سه روزه را برای فرانشیزها برگزار نماید.

 

پس اینکه به این افراد آموزش داده میشود یک مشاور، یک وب سایت رایگان و یک بسته ی نرم افزاری برای گفت و گوی آنلاین به آنان تعلق می گیرد. بوکلی میگوید امروز دیگر ساختمان اداری من همان وب سایت من است. شما هم ممکن است وقتی که با اداره ای تماس می گیرید ندانید که این مکان یک ساختمان اداری در شهر نیویورک است یا مزرعه ای است که اصلا نمیدانید در کدام نقطه قرار دارد!

موفقیت در خانه
توصیه هایی از دونا پرتو نویسنده کتاب کسب درآمد در منزل: چگونه کسب و کاری موفق در منزل داشته باشیم.

 

1-فایده ی کار در منزل چیست؟
یکی از فواید کار در منزل این است که نیاز به پرداخت مالیات ندارید. هر فردی با داشتن کسب و کار خانگی به طور متوسط می تواند سالانه حدود 2.800 دلار را برای خود ذخیره کند زیرا که مالیات نمیدهد. از دیگر فواید کسب و کار خانگی این است که شما میتوانید به امورات منزلتان نیز رسیدگی کنید و بین خانواده و کار تعادل ایجاد نمایید.

 

2-چطور میتوانیم بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنیم؟
داشتن یک فضای مجزا و جداگانه برای کسب و کارتان خود یک مساله است. وقتی که در آن فضای مجزای کاری هستید فقط کارتان را انجام دهید اما وقتی این مکان مجزا را ترک میکنید به امورات منزلتان رسیدگی کنید. کار در منزل نیز مسئولیت پذیری شما را می طلبد که باید خودتان این مسئولیت پذیری را ایجاد کنید. مثلا با سازمان های بزرگ همکاری کنید تا شما را بشناسند و شما نیز ارتباط اداری را بشناسید و مسئولیت پذیری را در خود تقویت نمایید.

3- چطور بازاریابی کنیم؟
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید مثل فروشگاه های آنلاین، فیسبوک، تویتر و وبلاگ ها
امروزه کسی که کار خارج از منزل خود کار میکند با بازاریابی قوی می تواند با هزاران نفر از کارکنان یک شرکت ارتباط برقرار کند. همچنین یوتیوب را فراموش نکنید خیلی از مردم میخواهند محصول کاری شما را ببینند و بشنود نه اینکه تنها در مورد آن مطالعه کنند.

 

مزیتی که کارآفرینان خانگی نسبت به شرکت های بزرگ دارند این است که محصولات ویدیویی شرکت ها  اغلب تبلیغات ناخواسته ای هستند که به نمایش در می آیند، در حالی که یک ویدیویی با اطلاعات بسته بندی شده خانگی بیشتر قابل اعتماد خواهد بود.

 

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هر حساب‌‏سازی یه دادگاه‌بازی هم داره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403