..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ موافقت مجلس با پرداخت حق بیمه نیمی از کارگران ساختمانی واجد شرایط

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

موافقت مجلس با پرداخت حق بیمه نیمی از کارگران ساختمانی واجد شرایط

 

نمایندگان مجلس با پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی از محل وجوه پرداختی قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان مالیاتی و از سوی سازمان تامین اجتماعی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه سال ۹۲ کل کشور در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق (اعاده شده از شورای نگهبان) مبنی بر پرداخت حق بیمه در ۹ ماه مانده سال ۹۲ از محل وجوه پرداختی مالیات بر ارزش افزوده، تمرکز نزد سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور توسط سازمان تامین اجتماعی موافقت کردند.

این بند الحاقی که از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم تشخیص ماهیت بودجه‌ای به کمیسیون تلفیق بازگردانده شده بود با اصلاحاتی از سوی کمیسیون تلفیق بار دیگر در صحن علنی مجلس با تغییراتی به تصویب رسید.

در این اصلاحیه که از سوی مجلس و براساس مصوبه کمیسیون تلفیق به تصویب رسید مقرر شده با رعایت قوانین و مقررات مربوط به دریافت ۷ درصد از حق بیمه سهم بیمه شده از کارگر و ۲۰ درصد سهم کارفرما حدود ۸۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی را در طی ۹ ماهه سال ۹۲ از سوی سازمان تامین اجتماعی از محل وجوه پرداختی گفته شده بیمه کند.

گفتنی است بر اساس اعلام فعالان صنفی کارگران ساختمانی، مجموع کارگران ساختمانی واجد شرایط بیمه بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر‌اند که با مصوبه امروز مجلس تنها نیمی از کارگران ساختمانی بیمه خواهند شد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 مرداد 1403