..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ ابلاغ قانون معافیت مالیاتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

ابلاغ قانون معافیت مالیاتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  با اعلام پیگیری های مستمر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و کانون آموزشگاه های آزاد در به نتیجه رسیدن این قانون، گفت: این قانون در راستای حمایت و توسعه بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های بالای این بخش در ایجاد اشتغال پایدار تصویب و ابلاغ گردید.

وی با اشاره بر حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از موسسات کارآموزی آزاد به عنوان بنگاه های کارآفرینی، اظهار داشت: قوانین و مقررات مالی و مالیاتی باید به گونه ای تدوین می شد که انگیزه لازم جهت فعالیت های کارآفرینی و توسعه  به وجود آید.

مدیرکل استان تهران خواستار ایجاد زیرساخت های لازم در خصوص تسهیل ورود بخش خصوصی به عرصه اشتغال زایی در کشور شد و بیان نمود: در دولت تدبیر و امید در سال جاری با طرح معافیت مالیاتی و افزایش تعاملات و فعالان بخش خصوصی با آموزش مهارت و کاربلدی به جوانان این مرز و بوم در توسعه و آبادانی کشورمان گام های اساسی و جدی برداشته شده است.

خانپور سرمایه گذاری در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد زمینه های اشتغال و رونق اقتصادی را بزرگترین سود بخش خصوصی به جوانان کشور عنوان کرد و افزود: بخش خصوصی با فعالیت و سرمایه گذاری در ارائه آموزش های فنی و مهارتی به جوانان علاوه بر سود مادی  از فرار مغزها و نخبگان، موجب فعال شدن و رونق چرخه ی تولید و اقتصاد کشورمان خواهد شد.

به گفته ی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قانون معافیت مالیاتی موسسات کارآموزی آزاد اسفند ماه ۱۳۹۲ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و با رأی قاطع و اکثریتی نمایندگان خانه ملت در خصوص اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت و در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ توسط رییس جمهور اسلامی ایران به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ گردید.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابداری، اختياري!!!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403