..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ ارائه شناسه اختصاصی بیمه به هر مشتری

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

ارائه شناسه اختصاصی بیمه به هر مشتری

مهدی نوروزی با اشاره به ویژگی های سامانه سنهاب اظهار داشت : از این پس تمامی بیمه گذاران می توانند با استفاده از این سامانه از آخرین وضع بیمه ای خود مطلع شوند و برای تکمیل سبد بیمه ای خود اقدام کنند.

وی با تشریح مراحل دوم و سوم سامانه سنهاب گفت : فعالیت این سامانه با استقبال کم نظیر بیمه گران و بیمه گذاران رو به رو شده است و در آینده نزدیک سطح دسترسی عموم به اطلاعات quotation mark ‌سنهاب quotation mark افزایش خواهد یافت.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی افزود : در مرحله بعدی تمامی مراحل خریداری ، ثبت و تمدید بیمه نامه ها از طریق الکترونیکی انجام می شود و بیمه گذاران می توانند از طریق این سامانه آخرین اطلاعات مربوطه به بیمه های خود را به آسانی ، رصد و برای به تمدید ، فسخ قرارداد و تکمیل سبد بیمه ای خودتصمیم گیری و اقدام کنند.

نوروزی با بیان اینکه صنعت بیمه در دهه های اخیر از مشکل آماد و اطلاعات ناقص و گاه نادرست رنج برده است، گفت: خوشبختانه صنعت بیمه با راه اندازی و تکمیل سامانه سنهاب ، با شتاب قابل قبولی در مسیر اطلاعات رسانی شفاف و بیمه گذاران حرکت می کند و شرکت های بیمه نیز از این شفافیت اطلاعات سود می برند.

وی شیوه مهندسی معکوس را عامل اصلی موفقیت سامانه سنهاب دانست و یادآور شد: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با جدیت ، تکمیل زیرساخت داده ها و اطلاعات را دنبال می کند.

نوروزی اعلام کرد : در آینده شناسه کاربردی و رمزی عبور اختصاصی نیز برای همه بیمه گذاران طراحی می شود و دراختیار آنان قرار می گیرد.

سامانه سنهاب (سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه) به نشانی www.centinsur,ir برای اطلاع از آخرین وضعیت بیمه ای بیمه گذاران در دسترس قرار دارد.

با راه اندازی این سامانه عملکرد شرکت های بیمه گر در رشته های مختلف بیمه ای به صورت برخط در بیمه مرکزی ، قابل نظارت است.

همچنین مردم و افراد بیمه گذار برای جلوگیری از تخلف های احتمالی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بیمه مرکزی و واردکردن شماره بیمه نامه و کد ملی از اصالت بیمه نامه خود مطمئن شوند.
استعلام بیمه نامه از طریق سامانه پیامکی نیز فراهم شده است.

همچنین با راه اندازی این سامانه فرد بیمه گذار در صورت تغییر شرکت بیمه ای خود اگر تخفیف بیمه ای داشته باشد، می تواند این تخفیف ها را به شرکت بیمه ای جدید منتقل کند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

اگه سرهم‌‏بندی کتاب شاخ بود، فلاني شاخش به‌‏ آسمون مي‌‏رسيد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403