..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ استفاده رایگان از خدمات مراکز فناوری و کسب و کار مستقر در شهرکهای صنعتی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

استفاده رایگان از خدمات مراکز فناوری و کسب و کار مستقر در شهرکهای صنعتی

 

وی با اشاره به اهمیت نقش دولت‌ها در مدیریت و سازگاری با دستاوردهای نوین، گفت: علم و فناوری دولت ها را ملزم می‌کند تا چابک و پویا باشند، زیرا غفلت از پیشرفت تکنولوژی، دولت ها را با مشکلات فراوانی روبه رو خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت در ادامه  ایجاد مراکز خدمات فناوری و کسب و کار در داخل شهرکهای صنعتی را جزء اصول اولیه فعالیت و سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران عنوان کرد و افزود: مراکز خدمات فناوری و کسب و کار مکان‌هایی هستند که صنعتگران و دانشگاهیان می توانند در کنار هم قرار بگیرند و از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: نه تنها صنعت در جهت ارتقاء فناوری به کمک دانشگاهیان نیاز دارد، بلکه دانشگاه‌ها نیز برای پیشرفت تکنولوژی و اجرایی کردن طرح های علمی به حمایت های  صنعت و دولت نیاز دارند.

سید ابریشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد شهرک‌های فناوری در برخی استان‌ها خاطرنشان کرد: سازمان و شرکت های تابعه با ایجاد مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، فضا را برای استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرکهای صنعتی و فناوری فراهم کرده است تا بتوانند از مزایای نزدیکی با صنعتگران استفاده کنند.

وی با اشاره به ایجاد مراکز فناوری در کنار دانشگاه ها عنوان کرد: در حال حاضر در استانهایی نظیر تهران، خراسان رضوی و فارس ایجاد این مراکز در مراحل اجرایی قرار دارد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مردود می‌گیره تا به مشروط راضی شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 4 اردیبهشت 1403