..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ اطلاعیه شماره ۳۰ مورخ ۹۶/۲/۱۷(قابل توجه متقاضیان پلمب دفاتر تجارتی)

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

اطلاعیه شماره ۳۰ مورخ ۹۶/۲/۱۷(قابل توجه متقاضیان پلمب دفاتر تجارتی)

 

همچنین با توجه به قوانین و مقررات حاکم و به رسمیت شناختن نشانی های قانونی و پیرو اطلاع رسانی های قبلی و تذکرات دو سال گذشته در سامانه پلمب الکترونیکی دفاتر مبنی بر به روز رسانی نشانی قانونی، از این پس دفاتر قانونی مذکور صرفا به آدرس های پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی از طریق پست ارسال خواهد شد لذا توجه به تذکرات ذیل الزامی می باشد.

تذکر (۱) : از آنجا که دفاتر قانونی(روزنامه  و کل ) پس از پلمب الکترونیکی، صرفا” به آدرس قانونی شخصیت حقوقی موجود در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی  (به آدرس اینترنتیwww.iLenc.ir ) ارسال می گردد، لذا در صورت وجود مغایرت آدرس به منظور به روزسانی ، با در دست داشتن آگهی به مرجع ثبتی مربوطه مراجعه گردد. همچنین در صورت نیاز به تغییر آدرس، قبل از هر گونه اقدام به پلمب دفاتر می بایست با ارائه صورتجلسه متناسب در قالب تغییرات از طریق سامانه جامع ثبت شرکتها اقدامات لازم معمول گردد.

تذکر (۲) : در صورت برگشت مرسوله پستی حامل دفاتر قانونی ( روزنامه و کل ) به دفتر منتخب پستی(باجه معطله)، بنا به هر دلیل، صرفا” با درخواست اشخاص حقوقی و ضمن ارائه مستند قانونی (نسخه چاپی استعلام از پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی) به متصدی باجه معطله و بدون دریافت هزینه مجدد، مرسوله مذکور به آدرس مندرج در آن مجددا” از طریق پست ارسال می گردد و از تحویل دستی به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و  عدم به رسمیت شناختن نشانی غیرواقعی، خودداری بعمل می آید.

  • اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرس بی‌کار، خواب تایم‏شیت می‌‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403