..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ امکانات جدید در سامانه مشاهده سوابق بیمه‌ای ایجاد شد.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

امکانات جدید در سامانه مشاهده سوابق بیمه‌ای ایجاد شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سعید حسینی با اعلام این خبر گفت: این دسته از بیمه‌شدگان به علت درج ناقص اطلاعات هویتی در بانک اطلاعاتی سامانه ، قادر به مشاهده سوابق خود نیستند.

وی افزود: بیمه‌شدگانی که اطلاعات هویتی آنها در سامانه سوابق کامل باشد پس از ورود به سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و ورود به بخش مشاهده سامانه سوابق، اطلاعات هویتی خود را در قسمت‌های مربوطه درج می‌کنند و سپس با انتخاب گزینه مشاهده سوابق، اطلاعات بیمه‌ای خود را ملاحظه می‌کنند.
حسینی درخصوص آن دسته از بیمه‌شدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نباشد، گفت: این دسته از افراد با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب گزینه «مشاهده سوابق» و گزینه «نمی‌توانم وارد سیستم شوم» وارد صفحه جدید می‌شوند که با تکمیل اطلاعات مورد درخواست و انتخاب گزینه ثبت و تأیید، کد رهگیری دریافت می‌کنند و بعد از ۴۸ ساعت از طریق آن، سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده می‌کنند.
شایان ذکراست برای آندسته از بیمه شدگانی که به سوابق مندرج در سامانه معترض هستند ، فرآیند دریافت و رسیدگی به اعتراضات از طریق همین سامانه در مرحله پایلوت است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از کنترل کیفیش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 30 فروردین 1403