..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ اهمیت مثبت اندیشی در کار و شغل

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

اهمیت مثبت اندیشی در کار و شغل

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اولین چیزی که به مثبت اندیشی در کار و فعالیتهای شغلی کمک میکند انتخاب شغل مورد علاقه است وقتی که با علاقه به کار و شغلی مشغول شویم دید بهتری نسبت به آن داریم چون در شغل مورد علاقه مان عملکرد بهتری داریم بنابراین انگیزه ی بیشتری هم وجود دارد تا بهتر بتوانیم در شغل و کار موفق باشیم. بنابراین انتخاب شغلی که مورد علاقه ما است یکی از مهمترین عواملی است که به مثبت اندیشی کمک میکند.

 

برای اینکه دید مثبت در کار و همچنین دید مثبت به آینده داشته باشیم باید بیشتر روی پیدا کردن راه کارها در کار تمرکز کنیم تا روی مشکلات کاری.  همیشه سعی کنید به ویژگی ها و توانایی های خود در کار بیافزایید خواندن کتاب، استفاده از تجربیات دیگران و کسب علم و دانش بیشتر در زمینه ی کاری به دید مثبت کمک میکند.

 

همیشه برای حل مشکل به آن دید مثبت داشته باشید و این مشکل را یک فرصت برای کسب بیشتر تجربه در کار در نظر بگیرید. مشکلاتی جزئی که در روز با آن مواجه هستیم مثل ترافیک و… نباید باعث ایجاد نارضایتی از کار شود و دید مثبت ما به کار را کم کند.

 

تمام وقت خود را به مثبت اندیشی و فعال بودن سپری کنید هر چیزی که به فعال بودن شما کمک میکند مثل خواندن کتاب، قدم زدن و گوش دادن به موسیقی که بتواند تاثیر مثبت در کار و فعالیت ها داشته باشد. انتخاب یک محیط کاری خوب که دارای تیم کاری فعال است و ویژگی آن مثبت اندیش بودن در میباشد به ما کمک میکند تا به اهداف کاری خود برسیم یک محیط کاری که دارای کارفرمای با انگیزه است و کارمندان را تشویق به کار و فعالیت میکند و دائما بازخورد کارمندان از کار آن ها را ارزیابی کرده و در جهت بهتر کردن عملکرد آنها پیش میرود.

 

همیشه برای اینکه این مثبت اندیشی را در خود افزایش دهید از کارمندان و همکارانی که با شما مشورت میکنند استقبال کرده و سعی کنید با همین دید مثبت آنها را راهنمایی کنید. بیشتر به گسترش فضای همکاری و دوستانه در کار بپردازید تا پرداختن به انتقاد از دیگر کارمندان حتی کارفرمایان هم باید با دید مثبت و استفاده از مثبت اندیشی برای بهتر کردن عملکرد کارمندان تلاش کنند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

اگه سرهم‌‏بندی کتاب شاخ بود، فلاني شاخش به‌‏ آسمون مي‌‏رسيد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 اردیبهشت 1403