..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان ابلاغ شد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی به سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، سید محمد بطحایی اظهار کرد: فرهنگیان مرد با ۲۵ سال سابقه کار و زنان با ۲۰ سال سابقه کار و در صورت موافقت مدیران ادارات مربوطه و تایید اداره کل امور اداری و تشکیلات می توانند بازنشسته شوند.
وی در مورد شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد همکاران فرهنگی نباید موجب اخلال در امر آموزش دانش آموزان و افزایش ساعات حق التدریس در سال تحصیلی آینده شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، بطحایی یادآورشد: فرهنگیانی که با تایید کمیسیون پزشکی قادر به ادامه خدمت نباشند، می توانند درخواست خود را به اداره محل خدمت مربوطه ارایه کنند.

 

جزئیات بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش، فرهنگیانی که به دلیل بیماری توانایی تدریس ندارند در اولویت بهره‌مندی از شرایط بازنشستگی قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس موضوع بازنشستگی پیش از موعد از جمله سوالاتی است که تعدادی از فرهنگیان کشور پیگیر آن هستند که سوم شهریور ماه امسال بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: در اجرای بند «ج» تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور و بخشنامه شماره ۵۰۹۶۰ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعلام می‌دارد، بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی با رعایت مفاد بخشنامه مذکور و سابقه خدمت موضوع قانون مذکور یعنی داشتن حداقل سابقه خدمت در موقع درخواست برای کارکنان زن ۲۰ سال و کارکنان مرد ۲۵ با درخواست متقاضیان و موافقت اداره کل یا سازمان مربوطه و رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوط بلامانع است.

در این بخشنامه آمده است: پذیرش درخواست بازنشستگی فرهنگیان در صورتی میسر است که تحت هیچ شرایطی اختلالی در امر آموزشی دانش‌آموزان به وجود نیاورد و بازنشستگی افراد نباید موجب افزایش ساعت حق التدریس ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ شود؛ ضمن اینکه صرفاً افرادی در شمول این بازنشستگی قرار می‌گیرند که در حال حاضر در سامانه بکفا به صورت تمام وقت با کدهای ۹۹ و ۹۷ شناسایی می‌شوند.

در ادامه این بخشنامه آمده است، فرهنگیانی که به دلیل بیماری با تائید شورای پزشکی و یا هر علت دیگر، توانایی تدریس را ندارند و یا به دلیل مرخصی بدون حقوق و یا سایر موارد، امکان استفاده از خدمت آنها میسر نباشد در اولویت بهره‌مندی از شرایط بازنشستگی قرار می‌گیرند. همچنین پذیرش درخواست متقاضیان تحت هیچ شرایطی نباید از ۱۰ درصد مجموع بازنشستگان سال جاری آن اداره کل فراتر برود.

این بخشنامه می‌افزاید:‌این بخشنامه صرفاً در خصوص مشمولان صندوق بازنشستگی کشوری قابل اجرا است و صدور ابلاغ بازنشستگی متقاضیان پس از تائید اداره کل امور اداری و تشکیلات میسر خواهد بود.

بر این اساس ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت آموزش و پرورش موظفند فهرست اسامی متقاضیان را که از محل مجوز بخشنامه ارسالی بازنشسته می‌شوند جهت ارسال به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تا تاریخ ۱۸ شهریور ۹۴، به اداره کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش ارسال کنند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مردود می‌گیره تا به مشروط راضی شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403