..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ برگه تقلب افزایش عملکرد برای مدیران

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

برگه تقلب افزایش عملکرد برای مدیران

 

۲. حتما صبحانه بخورید. صبحانه مفید برای افزایش عملکرد شامل میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات، عدس، شیر و مواردی دیگری است که قند آن‌ها به آرامی جذب خون می‌شود.

۳. حدود ۹۰ دقیقه پیوسته و بدون وقفه کار ‌کنید. بدن می‌تواند در این بازه زمانی عملکرد بالایی داشته باشد. سپس چند دقیقه را به استراحت و بازیابی انرژی اختصاص دهید.

۴. برای جلوگیری از خستگی بعد از صرف ناهار بهتر است چند وعده غذایی کوچک‌تر با فاصله‌های زمانی کوتاه‌تر میل کنید.

۵. در محل کار، گاهی به بازیابی انرژی احساسی بپردازید. برای چند دقیقه به کارهایی بپردازید که از انجام آن‌ها لذت می‌برید، مثل شنیدن آهنگ‌های موردعلاقه، نگهداری از یک گلدان، صحبت تلفنی با یک دوست و …

۶. در محل کار کمتر شکر، قهوه و کافئین مصرف کنید. به‌خصوص قبل از انجام کارهای سنگین فکری از این موارد استفاده نکنید.

۷. گاهی برای چند دقیقه به مغز خود استراحت بدهید. یعنی سعی کنید درباره کار و مشکلات و مسائل فکر نکنید. ذهن خود را کاملا بر موردی دیگر متمرکز کنید. این کار با خواندن مطلبی یا انجام بازی قابل انجام است.

۸. کارهای ناتمام را به اتمام برسانید. کارهای ناتمام باعث خستگی ذهنی می‌شوند. فهرستی از تمام کارهای ناتمام بنویسید و مشخص کنید کدام‌یک از آن‌ها خارج از اختیار شماست و کدام‌یک توسط شما قابل انجام است. سپس برنامه‌ریزی کنید تا کارهای ناتمام را در اولین فرصت انجام دهید.

۹. هر روز صبح سعی کنید حداقل برای چند دقیقه به مطالعه مطالب انگیزشی و مفید بپردازید. با این کار انگیزه شما در طول روز برای انجام کارهای سخت‌تر بالاتر خواهد رفت.

۱۰. از زمان خود مانند گنج محافظت کنید. نگذارید موارد کم‌اهمیت زمان ارزشمند شما را بگیرند. تا حد ممکن با تلفن صحبت نکنید و از رسانه‌هایی استفاده کنید که یک‌طرفه هستند و نیاز به پاسخگویی لحظه‌ای ندارند مثل ایمیل و پیامک.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مردود می‌گیره تا به مشروط راضی شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403