..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ به کارمندان پاداش دهید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

به کارمندان پاداش دهید

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر پاداش دادن فقط منحصر به اعیاد خاص یا عید نوروز نیست اصولا هر زمانی که میخواهید از کارمندان خود تقدیر و تشکر کنید به آنها پاداش دهید. این پاداش ها حتما نباید نقدی باشند بلکه شما میتوانید به عنوان پاداش یک روز در هفته را به کارمند نمونه مرخصی بدهید. یا ساعات کاری او را کم کنید. این ها همه بستگی به نوع کار و تجارت شما دارد.

 

 

اما واقعاً چرا باید به کارمندان پاداش دهیم؟ کارمندان ممکن است پس از یک دوره ی طولانی کار کردن دچار خستگی ناشی از کار شوند تکرار کار به صورت روزانه ممکن است کارمندان را بی انگیزه کند بنابراین شما با پاداش و هدیه ای که به آنها میدهید هم از آنها قدر دانی میکنید و هم به آنها انگیزه برای کار کردن میدهید.
به دو دسته از کارمندان پاداش بدهید:

 

1-کارمندانی که از نظر اخلاقی به عنوان کارمند نمونه شناخته میشوند

 

2-کارمندانی که از نظر انجام وظایف و مسئولیت ها کارمند نمونه شناخته میشوند

 

عملکرد کارمندان هر چقدر که با تلاش بیشتری باشد موفق تر بوده و آنها را به مرحله ی در یافت پاداش نزدیکتر میکنند.

 

کارمندانی که بتوانند مسئولیت های خود را با موفقیت انجام دهند جزء کارمندان برتر بوده و شما به عنوان کارفرما برای تقدیر و تشکر از فعالیت های آنها و دادن انگیزه ی بیشتر به آنها پاداش بدهید.
برای دادن پاداش باید کارمندان را ارزیابی کنید موفقیت های آنان در طول مدت زمان مشخص ، گسترش مهارت های شان و افزایش قابلیت ها و ظرفیت های آنان میتواند در ارزیابی به شما کمک کنند.

 

پس از آن نوبت به مسائل اخلاقی میرسد کارمندانی که خوش برخورد هستند و روابط عمومی قوی تری دارند برای شرکت شما سود آوری بیشتری خواهند داشت بنابراین همیشه از این دسته از کارمندان خود تقدیر و تشکر کنید. برخی از کارمندان با علاقه کار میکنند بنابراین میتوانند برای دیگر کارمندان الگو باشند پس شما باید آنها را در ردیف کارمندان برتر قرار دهید.

 

کارمندان معمولا پس از یک دوره ی کاری با نوع کار آشنایی پیدا کرده، توانایی های خود را افزایش داده در نهایت با کسب تجربه بهتر از قبل عمل میکنند شما برای این دسته از کارمندان که از پایه و با حداقل تجربه شروع کردند نیز باید پاداش در نظر بگیرید.

 

پاداش میتواند از یک قدر دانی ساده تا پرداخت مبلغی به عنوان هدیه باشد البته این به بودجه ی شما بستگی دارد که چگونه از کارمندان قدر دانی کنید. همیشه هم نباید جنبه ی مادی را در نظر بگیرید ارتقاء کارمندان خود نوعی پاداش است. افزایش مقام و مرتبه برای کارمندان بسیار لذت بخش خواهد بود مخصوصا کارمندانی که میتوانند در مدت زمان کوتاهی به سرعت پیشرفت کنند و ارتقا یابند از این پاداش ها انگیزه ی بیشتری خواهند گرفت.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403