..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تقسیط بدهی واحدهای بحران زده

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

به گزارش خبرنگار مهر، ناهید حیدری در مراسم تقدیر از کارفرمایان نمونه اداره کل غرب تهران اظهار داشت: فلسفه وجودی بیمه های اجتماعی از یک دغدغه برای نیروی انسانی که همان کارگران هستند، شروع می شود و اساس تشکیل تامین اجتماعی نیز زدودن مخاطراتی است که در میان نیروهای انسانی کارگران و کارمندان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با ارائه تسهیلات و اقدامات لازم سعی می کنیم بهره وری را بالا و انگیزه کار نیروهای انسانی شاغل را بیشتر کنیم، گفت: کارفرمایان با پرداخت حق بیمه های خود و خوش حسابی همیشه کمک حال ما بوده اند که در مراسم امروز سعی کرده ایم از کارفرمایان نمونه در مشاغل مختلف تقدیر و یک نفر را به عنوان نمونه انتخاب کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه ۷۶ هزار کارگاه فعال تحت پوشش ما هستند، اظهار کرد: در مراسم امروز از ۱۰ کارفرمای نمونه در رشته های مختلف به عنوان نماینده تقدیر می شوند که بانک پاسارگاد، شرکت رجا، رئیس بیمارستان قلب، شرکت بیمه ایران، کارفرمای دانشگاه تهران، کارفرمای لنت ترمز و… از جمله این کارفرمایان نمونه هستند.

حیدری به معیار انتخاب کارفرمایان اشاره کرد و ادامه داد: این افراد به تعهدات قانونی خود متعهد بوده و حق بیمه های خود را به موقع پرداخت کردند و جزء کارفرمایان خوش حساب محسوب شوند.

به گفته وی، تعداد کارگران تحت پوشش این کارفرمایان از ۵ تا بیش از ۲۵۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران تعداد بیمه شدگان اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران را ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با افراد تبعه آنها دانست و اظهار کرد: همچنین ۲۶۵ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش هستند.

حیدری از ارائه تسهیلات به کارگاه های بحران زده خبر داد و گفت: بدهی بیمه ای کارفرمایان کارگاه های بحران زده به صورت اقساط تا ۳۶ قسط دریافت خواهد شد که این اقدام در جهت ارائه تسهیلات و مساعدت در جهت رفع مشکلات بیمه ای آنها خواهد بود.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابداری، اختياري!!!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403