..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ جرایم بدهکاران بانکی بخشیده می‌شود

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

جرایم بدهکاران بانکی بخشیده می‌شود

 

کلیه ‌بدهکاران بانکی که بدهی خود را تا تاریخ ۱۵ دی ماه سال جاری با بانک‌های خود تسویه نکرده‌اند، در صورت واریز نقدی اصل و سود متعلقه تا پایان اسفندماه، از بخشودگی کلیه جرائم متعلقه بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در بیست و چهارمین جلسه مشترک هماهنگی مدیران عامل نظام بانکی (شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و شورای هماهنگی بانک‌های دولتی) مقرر شد به منظور همراهی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و ایجاد فرصت‌های بیشتر اشتغال، کلیه بدهکارانی که نتوانسته‌اند بدهی خود را تا تاریخ ۱۵ دی ماه نزد بانک‌های خود تسویه کنند،  در صورت واریز نقدی اصل و سود متعلقه تا تاریخ ۲۹ اسفندماه می‌توانند از بخشودگی کلیه جرائم متعلقه بهره‌مند شوند.

 

لازم به ذکر است که این فرصت تا پایان سال جاری تعیین شده است و هر گونه بدهی سررسید شده اعم از معوق و سررسید گذشته استمهالی را شامل می‌گردد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403