..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ حقوق کارمندان کم نخواهد شد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

حقوق کارمندان کم نخواهد شد

وی در رابطه با اصلاحیه بودجه ۹۲ توضیح داد: آنچه در اصلاحیه قانون بودجه سال ۹۲ مطرح شده بود، این بود که ۲۱۰ هزار میلیارد تومان را در سقف ۱۵۰ هزار میلیارد تومان که منابع مطمئن وجود دارد پایین بکشیم، البته در منابع بودجه ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است که نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان از منبع مطمئن دیگری اضافه کردیم تا مجموعه آنها تامین شود و بیشتر از حد معینی کاهش پیدا نکند و تاکید می‌کنم مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومانی که از منبع دیگری تامین می‌شود، صرفا برای طرح‌های عمرانی است که الان بیش از سه میلیون خانوار از این محل ارتزاق می‌کنند. نوبخت افزود: اگر درآمدهای دولت کاهش پیدا کند، حقوق کارمندان را کم نمی‌کنیم، بلکه از طرح‌های عمرانی این کاهش انجام می‌شود چون اگر ما به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و حضور فعال بخش غیردولتی در اقتصاد اعتقاد داریم، نباید از طرف دولت فشاری تحمیل کنیم. نوبخت در جواب این سوال که ۶۰ هزار میلیارد تومان کاهش بودجه را از کجا تامین خواهید کرد، گفت: حداقل به اندازه ۱۰ درصد اعتبارات هزینه‌ای و اعتبارات جاری را کاهش خواهیم داد و در این ارتباط حدود ۷ تا ۸ هزار میلیارد تومان از منابع دیگر تامین کرده‌ایم.
سخنگوی دولت همچنین در ادامه تاکید کرد: در مرحله هدفمندی یارانه‌ها که هفت ماه از آن باقی مانده است هیچ تعرضی در رقم یارانه‌هایی که به صورت نقدی پرداخت می‌شود، نخواهیم داشت.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403