..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ خانه متخصصان مالی تاسیس می‌شود

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

خانه متخصصان مالی تاسیس می‌شود


به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل ازایسنا، در این نشست که علاوه‌ بر رییس سازمان بورس، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، اعضای هیات مدیره سازمان بورس، مدیران عامل بورس‌ اوراق بهادار تهران، بورس انرژی و فرابورس ایران نیز حضور داشتند، مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌ها دیدگاه‌های خود را در خصوص شرایط کنونی بازار سرمایه و نیز راهکارهای تقویت نقش بازار سرمایه در تأمین مالی پرداختند.
علی صالح‌آبادی رییس سازمان بورس نیز با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان بازار، فرصتی ارزشمند برای سازمان بورس به‌منظور آشنایی بیشتر با دغدغه‌های فعالان بازار و نیز بهره‌گرفتن از دیدگاه‌های تخصصی ایشان در تصمیم‌گیری‌هاست، از تداوم برگزاری این نشست‌ها خبر داد.
وی همچنین از برنامه‌ریزی سازمان بورس برای تسهیل فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها، مذاکره با وزارت نفت برای تأمین مالی پروژه‌های نفتی از طریق تأسیس صندوق پروژه، انتشار اسناد خزانه اسلامی تا پایان سال، برنامه‌ریزی برای انتشار اوراق مشارکت قابل تبدیل به سهام و نیز جمع‌بندی نهایی سازوکار آزادسازی سهام عدالت در دولت در آینده نزدیک خبر داد.

سخنگوی سازمان بورس همچنین با اشاره به شرایط کنونی بازار سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ خواست با استفاده از رونق کنونی بازار و عرضه سهام در بازار ثانویه، نسبت به تأمین مالی اقدام کنند.
شاپور محمدی، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد نیز گفت: آمادگی داریم تا پیشنهادها و دغدغه‌های فعالان بازار را از طریق کارگروه‌های مربوطه، در دولت مطرح کنیم تا در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، مدنظر قرار گیرد.
وی با اشاره به شرایط کنونی بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: چشم‌انداز بازار سرمایه و نگاه دولت به این بازار مثبت است، در عین حال باید توجه داشته باشیم که شیب رشد شاخص باید متعادل و منطقی باشد.

خانه متخصصان مالی تشکیل می‌شود

رییس سازمان بورس پس از برگزاری این نشست گفت: با توجه به ضرورت تعامل مستمر با فعالان و ذینفعان بازار و بهره‌گیری از نظرات ایشان، بزودی خانه متخصصان مالی در شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس راه‌اندازی خواهد شد.
صالح‌آبادی افزود: با راه‌اندازی خانه متخصصان مالی، تعامل مستمر و دوسویه میان مسئولان بازار سرمایه و فعالان بازار سرمایه، اساتید دانشگاه و نیز انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان بازار سرمایه نیز در راستای تحقق همین ایده بوده است، افزود: در نظر داریم تا علاوه‌ بر فعالان بازار سرمایه، تعامل مستمر و نظام‌مند با اساتید دانشگاهی و نیز انجمن‌های علمی و تشکل‌های حرفه‌ای مرتبط با بازار سرمایه داشته باشیم و بیش از گذشته، از دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات آنها در فرایند تصمیم‌سازی در بازار سرمایه استفاده کنیم.
لازم به ذکر است در نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان بازار سرمایه با فعالان بورس، بیش از ۳۰ نفر از مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌های بزرگ کشور ازجمله شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، غدیر، ملی ایران، تدبیر، پارس‌ آریان، صندوق‌ بازنشستگی نفت، معادن و فلزات، ارزش‌آفرینان پاسارگاد، آتی‌اندیشان مس، آینده‌نگر، گروه مالی مهر اقتصاد، گروه مالی کوثر، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس حضور داشتند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از بندهای گزارش كم كن و بر کیفیت گزارش افزا!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 11 اردیبهشت 1403