..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ واحدیابی الکترونیک مالیاتی از سال آینده اجرا می‌شود

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

واحدیابی الکترونیک مالیاتی از سال آینده اجرا می‌شود

 

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این بازدید اظهار داشت: طرح جامع مالیاتی کشور از مهمترین آرزوهای نظام اقتصادی کشور است که با تلاش و همت والای مسئولان و کارکنان نظام مالیاتی و با همراهی دیگر بخش های اقتصادی کشور به این مرحله رسیده و امیدواریم با درنظر گرفتن همه ابعاد و نیازهای سازمان مالیاتی، اقتصاد کشور از شفافیت، ارتباطات نو، کارکردهای پیشرفته و رفتار ونگرش جدید حاکم بر این نظام بهره مند گردد.

وی با بیان اینکه در تمام کشورهای موفق دنیا به منظور اجرای عدالت مالیاتی و بازتوزیع مجدد ثروت در جامعه، کارکنان نظام مالیاتی را به فناوریها و ابزارهای نوین تجهیز می کنند، خاطرنشان کرد: فناوری های نوین اطلاعاتی، اطلاعات شفاف و نسبتا دقیقی از فعالان اقتصادی در اختیار نظام مالیاتی قرار می دهند و این امر، امکان شناسایی مودیان مالیاتی را فراهم می سازد.

تقوی نژاد با اشاره به اینکه تسهیل در ارتباط با مردم و برقراری ارتباط حسنه و شفاف با مودیان، از مهمترین مزایای طرح جامع مالیاتی است، گفت: با اجرای طرح جامع مالیاتی، بخش عمده ای از سیاست ها و استراتژی های کلان نظام مالیاتی محقق شده و سازمان امور مالیاتی در مسیر تحولات عمیق و دامنه دار و همچنین بازسازی اساسی فرایندها قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: طرح جامع مالیاتی یک طرح سازمانی نیست بلکه این طرح ابعاد ملی دارد و مسئولان ارشد نظام چشم به اجرای کامل این طرح بسته اند و انتظار دارند تا با جدیت با فساد و فرار مالیاتی مقابله کند، گفت:با اجرای این طرح قطعا می توانیم با اطلاعات شفافی که از بخش های مختلف اقتصاد به دست می آوریم و دسترسی هایی که از سوی ذی نفعان طرح کسب می کنیم، مطابق قانون با کسانی که فرار مالیاتی می کنند مقابله نماییم.

رئیس کل سازمان همچنین موضوع واحدیابی الکترونیک را یکی از طرح های مهم سازمان عنوان کرد که از سال آینده به اجرا در خواهد آمد و کمک قابل توجهی به شناسایی مودیان مالیاتی خارج از تور مالیاتی خواهد کرد.

وی در پایان بر ضرورت آموزش همه کارکنان سازمان با اهداف، کارکردها و الزامات طرح جامع مالیاتی تاکید کرد و گفت:کارکنان سازمان به عنوان کاربران طرح جامع مالیاتی باید با این تکنولوژی نوین و روش های بومی شده آن ارتباط منطقی برقرار کنند.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از بندهای گزارش كم كن و بر کیفیت گزارش افزا!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403