..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ خبرهای خوش درباره معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

خبرهای خوش درباره معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان

به گزارش بنکر، کمالی‌نژاد، اظهار کرد: تمامی سوابق مالیاتی ناشران و کتابفروشان، مذاکرات انجام شده در این حوزه، صورت جلسه‌‌های موجود، نامه‌هایی که میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور مالیاتی کشور مبادله شده‌اند و برنامه‌های پیشنهادی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در زمینه معافیت مالیات‌ها را در اختیار خانم لادن حیدری، مدیرکل دفتر حقوقی وزارت ارشاد قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: خانم حیدری در این زمینه و با هدف به نتیجه رسیدن در موضوع معافیت مالیات ناشران و کتابفروشان، چندین جلسه با سازمان امور مالیاتی کشور برگزار کرده است. همچنین جلسه‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد؛ به گونه‌ای که بی شک در آینده نزدیک خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.
معاون دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: علاوه بر آن سه‌شنبه هفته جاری(۳۱ تیرماه) جلسه‌ای میان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مسوولان حوزه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با موضوع معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان برگزار خواهد شد.
کمالی‌نژاد توضیح داد: مقرر شده است در این جلسه تصمیم‌گیری جدی و قطعی درباره معافیت مالیات ناشران و کتابفروشان اتخاذ شود.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مشاور مالی گفتن بساطتو جمع كن، دستشو گذاشت دم دهنش!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 8 اردیبهشت 1403